V.8
Är det fler som är i v.8? Vad har ni för symptomer?:)
Själv har jag väldigt svullen mage, jätte ömma bröst och väldigt känslig haha, annars mår jag ganska bra, inget illamående och inte spytt!
Är det fler som är i v.8? Vad har ni för symptomer?:)
Själv har jag väldigt svullen mage, jätte ömma bröst och väldigt känslig haha, annars mår jag ganska bra, inget illamående och inte spytt!
Hej!
Inte riktigt där än.. Gick in i v7 idag!
Är trött som bara den, fryser, ömma bröstvårtor! Magen är så svullen och gasig & jag blir yr och lite illamående om jag står upp för länge och inte ätit på ett tag.
Glömde skriva att jag har ett humör från h-e också! Haha, synd om sambon här hemma.
Hej! Jag är i vecka 8. Har haft ömma bröst och svullen mage sen graviditetens början. Men när jag gick in i vecka 8 började illamåendet komma, även halsbränna! Humöret är inte som det ska, känslig och lätt irriterad, och inget tålamod.
Är i v. 8 snart 9 med nr 2. Mått illa från v. 6, spytt varje morgon i princip, svullen och gasig mage, lite mer humör än vanligt men inte mycket. Har cravings efter SALT.
Jag gråter för ingenting haha! Igår hade jag fått två finnar på ryggen, då började jag störtlipa och kände mig ful haha!!
Jag är också väldigt trött, och HUNGRIG.. Hela hela tiden :(