• Anonym (TS)

vid vilken ålder blev ni av med oskulden?

Ja, som titeln säger; vid vilken ålder hade ni sex för första gången?
    Var det bra/dåligt? Med vem?
    Ångrar ni er?

Jag blev av med den när jag var nyss fyllda 18 och tänkte att nu måste jag bli av med skiten. Låg med en kille jag kände noll attraktion för (rätt motbjudande faktiskt), hade shottat lite först för att dämpa nervositeten och ge mig lite mod. Fruktansvärt dåligt ligg och han försökte skriva till mig med jämna mellanrum även två år senare men jag svarade aldrig.
    Men det var skönt att ha det gjort för det tog udden av det hela!

• Svar på tråden vid vilken ålder blev ni av med oskulden?
  • Anonym (W)

Min förhud försvann för fem år sedan då var jag 40,ångrar inte det.

• Anonym (B)
    Anonym (TS) skrev 2015-11-21 19:22:43 följande:

Ja, som titeln säger; vid vilken ålder hade ni sex för första gången?
    Var det bra/dåligt? Med vem?
    Ångrar ni er?

Jag blev av med den när jag var nyss fyllda 18 och tänkte att nu måste jag bli av med skiten. Låg med en kille jag kände noll attraktion för (rätt motbjudande faktiskt), hade shottat lite först för att dämpa nervositeten och ge mig lite mod. Fruktansvärt dåligt ligg och han försökte skriva till mig med jämna mellanrum även två år senare men jag svarade aldrig.
    Men det var skönt att ha det gjort för det tog udden av det hela!

Var 19 år, nästan 20 år.
    Var bra, lite nervöst, var med min sambo. Ångra inte en sekund.
  • Frontline
    Anonym (W) skrev 2015-11-21 19:26:14 följande:
    Min förhud försvann för fem år sedan då var jag 40,ångrar inte det.
    Jösses vad knullade du om förhuden försvann?
    Stoppade du kuken i en burk svavelsyra eller?
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (W)

Av medicinska själ,och dessutom lätt att hålla rent:)

• Anonym (Ebba)

14 år (skulle fylla 15 samma år), det var med min dåvarande pojkvän jag haft ett år.
    Det var ok, det var liksom inget märkvärdigt.
    Ångrar? Nä det var ok liksom

• firebird

14år med min såkallade pojkvän som var 19. Han tjatade sig till det och tillsist gav jag med mig. Duschade lääänge efter det pga jag kände mig så smutsig efteråt...
    Kommer alltid ångra detta, hade jag haft bättre självkänsla så hade jag lämnat honom.

Träffade som 16årig mitt livs kärlek som jag nu (10år efter) är gift och har barn med. Önskar att han hade fått tagit min oskuld istället :)

• Anonym (natur (kille))

Jag blev av med den vid 16 år ålder. Tjejen var 28. Blev våldförd av denna tjej. Denna kväll glömmer jag inte. Jag började treva lite. Det var lite spännande samt konstigt. Det gick väldigt fort för mig. Kände mig som dålig älskare. Så jag gjorde så det gick för henne med. Men den stog väldigt fort igen. Det gjorde att jag blev pilsk snart igen. Då var jag där igen. Samma sak igen. Det gick fort, kände mig som dålig älskare. Jag gjorde så det gick för henne. När 13 gången var gjord. Säger hon att hon skulle hem. Men hon går och lägger sig i soffan i ett annat rum.

• Anonym (BrittaBerit)

Jag var sexton, intalade mig att jag var kär, var katastrof, killen var oförsiktig jag torr som fnöske, gjorde ont som attan sen lade sig hans stånd.

• Anonym (H)

Har inte blivit av med den än. 33 år.

Svar på tråden vid vilken ålder blev ni av med oskulden?