HAN SOVER ALDRIG ! HJÄÄLP
Min son som idag är 1 år o 7 månader sover värre o värre för varje natt. Han har alltid sovit dåligt, dvs vaknat flera gånger på nätterna o då är han alltid ledsen. Då har det räckt att lyfta upp honom eller bara vända på honom så har han somnat om igen.
Hade hoppet om att det skulle bli bättre..Jag nattar honom i min säng o sen lägger över honom i sin, på natten brukar han ibland få komma över till vår säng.
Han försökt att få honom att sova i sin säng men han sskriker sig blå nästan för o spy. Plus att jag är gravid o det är lite svårt att hänga över hans spjälsäng speciellt mitt på nätterna när han vaknar, kan inte stå där i 40 min.
Men nu har sömnen blivit värre, han vaknar 1 miljon gånger gråtandes o skrikande, somnar inte alls lika lätt efter. Skriker efter vatten o vill dricka vatten hela tiden. Måste nästan natta om honom flera gånger. När han vaknar på natten får han kommer över till oss men ändå så sover han inte, utan han klättrar på mig o år HYPER aktiv, den hyper sidan av honom har vi aldrig sett av honom på dagen. Beter sig konstigt skrattar nonstop o slickar på sängaveln osv osv.
Han är jätte trött då han somnar så fort jag lägger ner honom men han finner ingen ro, han håller på o pillar o har sig överallt o gör det snabbare o snabbare . Pillar på öronen , pillar på mig , vickar på fötterna o detta gör att han inte somnar in.
Jag är höggradigt o syskon kommer födas när som helst..Jag får panik!! Han vaknar ibland02 o vägrar sova fram till 09 på morgonen.
Detta gör att jag o min man mår dåligt..hur blir det när syskon kommer? Vad ska jag ta mig till?
Jag har gjort allt !! Lagt han tidigare o senare, har samma kvällsrutiner o han är jätte trött o gnuggat ögonen. Dämpar ner sista timmen innan läggning osv osv... help !! :(