Svårt att vända sig?
Hej, har en kompis som är gravid i v.24 o har redan svårt o sova för hon kommer inte runt så lätt med mage och fogar som krånglar...tänkte köpa julklapp men vet inte vad??? Behöver tips!
Hej, har en kompis som är gravid i v.24 o har redan svårt o sova för hon kommer inte runt så lätt med mage och fogar som krånglar...tänkte köpa julklapp men vet inte vad??? Behöver tips!
Winch?
haha ja en vinsch är kanske det hon får så kan vi veva runt henne:)
Jag ÄLSKAR min gravid-/amningskudde. Den sover jag med varje natt och har även i soffan. Den har gjort under för mina ömmande fogar :)
... och så tryckte jag "skicka" innan jag var klar ;)
Det kanske är en lite väl dyr present, men kanske man kan hitta någon begagnad? I så fall kanske det vore något för din kompis :)
Tack för tipset ska kolla det:) men hur funkar det när du vänder dig med kudden? drar du den med dig då?
Hehe, ja, det kanske inte är direkt lättare att vända sig ;) Jag klämmer fast den mellan knäna och vänder mig, inte direkt svårare än innan eftersom man ska undvika en del rörelser när man har ont av fogarna, men kanske inte lättare heller ;) Dock upplever jag att jag behöver vända mig färre gånger per natt då kudden avlastar såpass bra, så för mig hjälper det sömnen jättemycket.
låter bra ska kolla upp den så tack o som du sa så kan den ju finnas ok begagnad:)
Lycka till! Och vilken fin vän du verkar vara :)
Kolla in denna jag funderar på att testa... www.vanddiglatt.se
Spännande ska kolla upp den också:) tack!
Hej madde211..har kollat på vänddiglätt som du länkade till och undrar om du skickade efter någon så du provat?
ja det gjorde jag o den är riktigt bra!! trodde inte det när jag såg den men sov så illa så jag chansade o det är jag glad för :)
Det blev en sån i julklapp o fick precis sms från henne att hon gillar den:) stort tack för tipset!