Rädd för att jag har tappat känslorna
Jag är rädd för att jag börjar tappa känslorna för min sambo. Jag tycker bara det är jobbigt när han är på mig och vill pussas hela tiden. Jag vill kunna ha en stund för mig själv i lugn och ro men nej det går inte. Jag uppmuntrar så mycket jag kan on att han ska träffa vänner och så bara så att jag kan få några timmar själv.
Oftast brukar mina känslor tända till lite efter sex men det har vi så sällan och inte alltid jag kommer. Sist vi hade det var det ingen skillnad.
Har var iväg några dagar för ett tag sen och jag saknade honom lite men så pratade vi i telefon om kvällarna å jag blev mest bara trött av det. Jag tänkte en dag när han var borta att jag hade det så skönt.
Jag är ganska självständig av mig men det är inte han utan vill göra det mesta ihop. Säger jag nånting om det så blir han bara ledsen och mer klängig.
Men jag vet att jag älskar honom och vill dela mitt liv och skaffa barn med honom. Men jag är bara så trött nu...
Jag har aldrig haft ett långt förhållande innan så vet inte riktigt hur känslorna kan gå upp och ner. Jag blir ledsen av tanken om mina känslor är borta och jag måste göra slut. Känner mig så förvirrad...