• Anonym (gips)

Gips fetisch

Jag har haft det så länge jag kan minnas. På senare år har jag köpt riktigt gips och gipsat hemma...haft ett förhållande där tjejen gick med på att ha gips på benen för min skull...

frågan är den...finns det andra? tjejer verkar inte existera som gillar det. Och väldigt få som kan acceptera det. Ganska deppigt!

• Svar på tråden Gips fetisch
  • Anonym (Konstnär)

Du vet väl att gips är jävligt dåligt att ha direkt på huden?
    Gips blir varmt när det stelnar och kan ge riktiga brännskador.
    Jag hoppas att du hittat på detta.

• Anonym (gips)

Jag använder inte ens sådant gips! Finns något som kallas "plastgips" det är som bandage som är doppat i en kemikalie som härdar när det kommer i kontakt med syret i luften. 
    Och givetvis så är jag så duktig att jag gipsar exakt som dom gör på sjukan. 
    Ingen kan se skillnad ifall jag gjort gipset själv eller om det är gjort på sjukhus...

• Anonym (Konstnär)
    Anonym (gips) skrev 2015-11-28 14:12:23 följande:

Jag använder inte ens sådant gips! Finns något som kallas "plastgips" det är som bandage som är doppat i en kemikalie som härdar när det kommer i kontakt med syret i luften. 
    Och givetvis så är jag så duktig att jag gipsar exakt som dom gör på sjukan. 
    Ingen kan se skillnad ifall jag gjort gipset själv eller om det är gjort på sjukhus...

Ok...då låter det ju bra och trevligt.
    Jag hoppas att du träffar någon som tycker om att bli gipsad.
    Kanske någon mamma här på FL som vill ha en avgjutning av sin magge/bröst om det inte är sex inblandat i din fetisch.

Ha en bra helg
  • j a d e

Blev inte särskilt kåt av att läsa trådstarten men kanske hojtar till nästa gång jag stukar högerfoten, det borde bli rätt snart.

Svar på tråden Gips fetisch