• cameleon

Västeråstjejer

Hej!
    Såg att det fanns en hel del trådar om att hitta nya vänner i Västerås men dom var så gamla så nu gör jag en ny.

Jag är 30 år och söker nya tjejkompisar i Västerås med omnejd, jag bor själv några mil utanför men tillbringar ganska mycket tid i stan.

Har precis plussat och går det vägen väntar jag mitt första barn nästa år, älskar att shoppa och träffa nya människor. Film och serier ägnar jag ganska mycket tid åt, bo på hotell älskar jag, är en riktig hotellnörd. I januari börjar jag plugga till undersköterska.

Fler i närheten som söker vänner..?

• Svar på tråden Västeråstjejer
  • Anonym (ACA)

tjej 27 år, försöker få mitt tredje barn, fick MF förra månaden så...hoppas att det tar sig igen. 

sjukskriven för tillfället, sugen på att börja plugga också :)

• cameleon
    Anonym (ACA) skrev 2015-11-28 18:21:21 följande:

tjej 27 år, försöker få mitt tredje barn, fick MF förra månaden så...hoppas att det tar sig igen. 

sjukskriven för tillfället, sugen på att börja plugga också :)

Då får vi hålla tummarna att det tar sig på nästa försök! Själv har jag och min man gjort ivf det senaste året men totalt har vi försökt få barn i 8 år.

Spännande, vad vill du plugga? Och vad jobbar du med nu, innan sjukskrivningen?
    Bor du i Västerås?
  • Josefine85

Bor i Västerås på landsbygden. 30 år, gravid med 3e barnet som är beräknat att anlända i april. Har 2 söner sen tidigare på 6 & 8 år! Detta är min sambos första barn. Jobbar som undersköterska, men är sjukskriven för tillfället. Har några islandshästar på gården, 3 egna och 5 inackorderade, 2 katter och en liten hund :)

Loke -07, Alvin -09
  • cameleon
    Josefine85 skrev 2015-11-29 21:41:55 följande:

Bor i Västerås på landsbygden. 30 år, gravid med 3e barnet som är beräknat att anlända i april. Har 2 söner sen tidigare på 6 & 8 år! Detta är min sambos första barn. Jobbar som undersköterska, men är sjukskriven för tillfället. Har några islandshästar på gården, 3 egna och 5 inackorderade, 2 katter och en liten hund :)

Välkommen till tråden.
    Skönt att bo på landet, det gör vi också, på en gård. Hund och katt har vi men inga större djur som "hör" en gård till.

Kul att du är undersköterska, vad jobbar du med? Alltså på sjukhus, äldreboende eller någon annanstans?
    När jag är färdig vill jag gärna jobba på sjukhus Glad
  • Josefine85
    cameleon skrev 2015-11-29 21:47:32 följande:

Välkommen till tråden.

Skönt att bo på landet, det gör vi också, på en gård. Hund och katt har vi men inga större djur som "hör" en gård till.

Kul att du är undersköterska, vad jobbar du med? Alltså på sjukhus, äldreboende eller någon annanstans?

När jag är färdig vill jag gärna jobba på sjukhus 

Jag jobbar i hemtjänsten i Surahammar... Har gjort i över 10 år. Så nu ska det bli skönt med ett break och sedan ska jag nog försöka mig på något nytt!

Åt vilket håll bor ni? Vi bor åt dingtunahållet :) ca 1 mil ner på stan!
    Loke -07, Alvin -09
  • cameleon
    Josefine85 skrev 2015-11-29 21:52:35 följande:
    Jag jobbar i hemtjänsten i Surahammar... Har gjort i över 10 år. Så nu ska det bli skönt med ett break och sedan ska jag nog försöka mig på något nytt!

Åt vilket håll bor ni? Vi bor åt dingtunahållet :) ca 1 mil ner på stan!
    Vi bor utanför Sala.
    Jag är uppvuxen i Virsbo och har även bott i Fagersta. Vi flyttade ut på landet sommaren -07 då min man fick jobb i närheten :)
    Nu jobbar han däremot i Västerås så det blir långa jobbresor, typ 7 mil enkel resa. Men vi är inte redo att förflytta oss än så vi stannar här på landet.

Jag har jobbat i Västerås till och från men nu har jag inte jobbat på några år, skönt. Nu är det bara att satsa på pluggandet, i alla fall sommaren ut.
Svar på tråden Västeråstjejer