• Anonym (!??)

Skriva inlägg på flashback!!

Hur sjutton skriver man inlägg på flashback? Ser ingenstans som jag kan skriva ett nytt inlägg! Tacksam för svar

• Svar på tråden Skriva inlägg på flashback!!
  • Anonym (..)

Knappen Svara på ämne som finns nästan längst ner till vänster i trådarna.
    Samma knapp finns även uppe till vänster innan inläggen börjar. Eller så kan du trycka citera på ett enskilt inlägg för att svara på det.

Om du nyss blivit medlem kan det hända att ditt konto inte har aktiverats än. Tror man får vänta 3 dygn på det.

• Anonym (!??)
    Anonym (..) skrev 2015-11-30 15:38:35 följande:

Knappen Svara på ämne som finns nästan längst ner till vänster i trådarna.

Samma knapp finns även uppe till vänster innan inläggen börjar. Eller så kan du trycka citera på ett enskilt inlägg för att svara på det.

Om du nyss blivit medlem kan det hända att ditt konto inte har aktiverats än. Tror man får vänta 3 dygn på det.

Jag vill inte svara på någons inlägg. Utan jag vill göra eget.inlägg
  • Anonym (..)
    Anonym (!??) skrev 2015-11-30 16:20:09 följande:
    Jag vill inte svara på någons inlägg. Utan jag vill göra eget.inlägg
    OK, jag förklarade ju hur man gör båda sakerna.
  • Anonym (T)

Jag fick vänta över en vecka efter att jag reggat mig, tills mitt konto blev aktiverat och jag kunde delta aktivt i forumet. Dom har ingen direkt satt tid utan dom gör som dom vill där.

• Anonym (Tröttsamma jävla ställe)
    Anonym (T) skrev 2015-11-30 17:03:31 följande:

Jag fick vänta över en vecka efter att jag reggat mig, tills mitt konto blev aktiverat och jag kunde delta aktivt i forumet. Dom har ingen direkt satt tid utan dom gör som dom vill där.

Tack för den infon. Försökte skaffa konto för tre dar sen men inte fan har jag fått nåt aktiveringsmail i varken inbox eller spamfolder och inte fan kan man kontakta moddarna heller "för ditt konto är kanske inte aktiverat".

Försökte gå med där 2008 och blev så sur så jag har inte försökt sen dess.

Får väl se om det går denna gång eller är det krav på att vara incel eller brunskjorta för att bli insläppt? Obestämd Demon
Svar på tråden Skriva inlägg på flashback!!