kan man vabba? (nattarbete & läkarbesök för barnet)
Jag jobbar natt 19:45-06:45 dvs rätt långa pass. utöver detta har jag ca en timmes färdväg till & från jobbet.
Nu har min son brutit benet och skall tillbaka tillsjukhuset på torsdag för en kontroll röntgen samt träffa en ortoped. Kruxet i det hela är att min man är borta med jobbet, min mamma är tänkt att sova med barnen då jag jobbar.
Läkar besöket är mitt på dan ( röntgen kl 13 och ortopeden vid 15:10)
nu till min fråga kan jag "vabba" nån timme på morgonen så jag hinner få iallafall någon sömn? tänker att jag behöver ju vara frånvarande från mitt jobb för att följa mitt barn till doktorn men tiden för frånvaron och läkarbesöket matchar ju inte.
Annars är jag hemma ca 8:15 efter att ha lämnat barnen i skolan och behöver åka hemifrån igen straxt efter 12 för att hämta honom och ta oss i tid till röntgen och känns som 3 timmars sömn är mindre än jag klarar av på ett dygn för jag räknar inte med att hinna sova någe direkt efteråt då lillasyster skall hämtas de skall ha mat och sen är det bara ca 30 min mellan det att min mamma kommer från jobbet tills jag behöver åka till mitt.
Nån som vet?
(planerar att ringa FK imorgon men lite nyfiken redan nu)