• race

Hur ofta tvättar ni håret?

Se rubrik.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta tvättar ni håret?
  • race

Innan tvättade jag håret var 3:e till var 4:e dag, men har ändrat till en gång i veckan. Det är jätteskönt att slippa tänka på det och håret blir inte fett förrän på dag 7!

• Bella1000

Jag vet att det inte är bra att tvätta håret varje dag men det gör jag ändå! Hur får man håret att kännas fräscht annars och ha en "nytvättad" look! Tycker mitt blir livlöst och tunt typ om ja inte tvättar varje dag!

• athanatos

En gång i veckan ungefär, försöker undvika att vara en miljöbov. Bryr mig om barnens framtid.

• race
    Bella1000 skrev 2015-12-01 20:02:00 följande:

Jag vet att det inte är bra att tvätta håret varje dag men det gör jag ändå! Hur får man håret att kännas fräscht annars och ha en "nytvättad" look! Tycker mitt blir livlöst och tunt typ om ja inte tvättar varje dag!

Jag kan absolut förstå det. Det är så härligt att känna sig fräsch!
  • Santin

Har så tunt hår så det ser skitigt ut efter en dag så tvättar varje dag.

• student2013

Varannan eller var tredje dag beror lite på hur varm/ svettig man blir av det man gör.

• Mascaraklumpar

Sköljer av det ordentligt i varmt vatten en gång om dagen och använder schampo en gång i veckan.

• Hanky Panky
    Bella1000 skrev 2015-12-01 20:02:00 följande:
    Jag har så tjockt hår så det blir inte ens livlöst när det är fett Tungan ute

Kan tvätta det 2 gånger i veckan utan problem. Sista dagen sätter jag upp det i tofs bara Glad
  • LaLola

När det behövs.
    Och det är ju väldigt olika hur ofta det är.

Svar på tråden Hur ofta tvättar ni håret?