Drömmer om missfall
Inatt vaknade jag efter att ha haft en dröm om att jag var ute och drack under förevändning att "en gång är inte så farligt". Sen "dagen efter" i drömmen så börjar jag småblöda över dagen och till slut går jag in på en allmän toalett med min sambo och där börjar det bara forsa blod. Jag skriker på lin sambo att han ska ringa till gym eller läkare eller vem som helst och helt plötsligt känner jag att det kommer ut en stor klump. Tittar ner på golvet och där ligger min bebis, typ 20 cm lång. Jag vaknade så klart i total panik och satte mig och googlade drömmar om missfall, och självklart hittade jag nästan bara folk som drömt det och strax därefter fått ett missfall. Nu skulle jag vilja veta, eftersom jag redan läst så många såna historier, finns det någon där ute som drömt att ni fått missfall men så har det inte vart något?
Jag är väldigt orolig att det ska vara något och tänker mycket på det, så jag försöker så klart hoppas på att det bara var en mardröm som grundar sig i min egen oro.
Allt gott!