• LaLola

Vad ska du ha på dig på julafton?

Man ska hålla på traditionerna o en av mina är att fråga detta på FL känns det som.

Myskläder, festblåsa/kostym eller kanske arbetskläderna? Tomte

Själv ska jag nog ha denna julklänning (o nån kofta el dyl o strumpbyxor).

• Svar på tråden Vad ska du ha på dig på julafton?
  • Benbrott

Till en början väldigt lättklätt med tanke på att jag kommer ligga på en strand, men senare vid middagen får man väl sätta på sig någon av alla mina 18 skjortor.

• Aniiee

Mjukisbyxor och en t-shirt, förmodligen.

Why do christians celebrate the birth of a jewish baby on the day of a pagan festival?
  • Duckan

Helt klart uppklätt, men vad vet jag inte ännu. Har inte riktigt fått till någon julkänsla ännu så mina tankar på kläder går mest i svart som vanligt.

• Stårschan

Visst är det jultradition att du startar en sån här tråd! Tomte

Jag kommer att svida om till vinröd klänning och strumpbyxor efter den årliga julaftonspromenaden. Egentligen samma kläder som jag har på jobbet, men det vet ju inte mamma och pappa. Sen blir det mer smink och bling bling än vanligt för att markera att det är lite högtidligt.

• Stårschan

Och min man kommer förmodligen i vanlig ordning att ha på sig sin hiskeligt fula julslips, bara för att retas. Åtminstone ett par timmar.

• Jag är bara jag

Nån form av finkläder-helst nåt nytt för jag är lite less på alla min gamla kläder... Skulle dock förvåna mig om det blev en klänning för jag har extremt svårt att hitta en klänning som passar mig. Men vem vet,undrens tid är kanske inte förbi? Drömmer

• Fjäril kär

Har 43 klänningar att välja på så någon av de blir det. Förmodligen en repris på förra året då jag hade en stickad klänning i guld och svarta glittrande strumpbyxor.

• Fjäril kär

På kvällen ska jag på traditionsenlig midnattsmässa så då byter jag kläder till svarta jeans och röd tunika

Svar på tråden Vad ska du ha på dig på julafton?