• gomsan

Gravida i Eskilstuna Bf 2016

Hej!

Jag tänkte höra om det finns någon från Eskilstuna som också är gravid och ska ha barn i början av 2016?

Jag är en tjej på 31 år som väntar mitt första barn med bf 15 februari. Föräldraledighen väntar och känner att det vore kul att träffa andra mammor!

• Svar på tråden Gravida i Eskilstuna Bf 2016
  • Malla1

Hej jag är gravid med mitt 5e barn och jag har bf 30 april :)

• Linnis92

Jag är gravid med mitt första barn och BF i juni, också boende i eskilstuna :)

• Malla1

Jag ska tillägga att jag är 26 år, bosatt i torshälla :)

• noelle88

Hej! Jag är 28 år och fick mitt första barn i maj 2016. Jag spenderar sommaren här i Eskilstuna men kommer flytta hit i april 2017. Min sambo är från Eskilstuna men jag känner inte så många här i stan så det vore roligt att träffas för en fika eller en promenad. Glad

/Rebecca

• Malla1
    noelle88 skrev 2016-07-14 10:24:16 följande:

Hej! Jag är 28 år och fick mitt första barn i maj 2016. Jag spenderar sommaren här i Eskilstuna men kommer flytta hit i april 2017. Min sambo är från Eskilstuna men jag känner inte så många här i stan så det vore roligt att träffas för en fika eller en promenad. 

/Rebecca

Hej vad roligt och välkommen till stan :) jag ses gärna för en promenad eller fika! Fick du en liten tös eller pojk? Går allt bra med den lilla? :)
  • elinlinnea

Ramlade in här i tråden på ett bananskal. Jag fick en son nu i maj. Blir knäpp av att bara gå hemma så är ute på mycket promenader. Skulle någon vilja hänga på någon gång hade det varit jättetrevligt :)

• Linnis92

Malla1 och jag har precis börjat promenera lite. Så finns det en facebookgrupp som heter typ "föräldralediga i eskilstuna 2016/2017". Så har jag en "grupp" på Rullavagn.nu där vi brukar bestämma lite promenader :)

elinlinnea skrev 2016-09-01 22:56:13 följande:

Ramlade in här i tråden på ett bananskal. Jag fick en son nu i maj. Blir knäpp av att bara gå hemma så är ute på mycket promenader. Skulle någon vilja hänga på någon gång hade det varit jättetrevligt :)

• elinlinnea
    Linnis92 skrev 2016-09-02 06:50:26 följande:

Malla1 och jag har precis börjat promenera lite. Så finns det en facebookgrupp som heter typ "föräldralediga i eskilstuna 2016/2017". Så har jag en "grupp" på Rullavagn.nu där vi brukar bestämma lite promenader :)

Åh va kul. Jag skickade iväg en förfrågan om att gå med :)
  • Malla1
    elinlinnea skrev 2016-09-02 09:18:11 följande:

Åh va kul. Jag skickade iväg en förfrågan om att gå med :)

Du kan ju hänga med på promenad någondag nästa vecka? :)
  • elinlinnea
    Malla1 skrev 2016-09-02 11:06:40 följande:

Hade varit jättekul! :)
  • Linnis92
    Malla1 skrev 2016-09-02 11:06:40 följande:

[quote=76935447][quote-nick]elinlinnea skrev 2016-09-02 11:23:27 följande:[/quote-nick]Hade varit jättekul! :)[/

Kanske kan satsa på tisdagen?
Svar på tråden Gravida i Eskilstuna Bf 2016