ONT kissa, hittar inget fel, ingen klåda. Orkar inte mer, hjälp?
Ok, långt inlägg, men jag blir galen. Läkarna vill inte göra nåt. :(
Har sen helgen haft problem med att kissa. Hade ganska mkt mer sovrumsgympa än jag är van vid och tänkte att det kanske bara var irriterat där nere, typ skavsår, för det kom dagen efter, men tycker det fortsätter att bli värre för varje dag nu. Var sen helt övertygad om att jag fått uvi, men urinprovet var neg och alla värden var exemplariska så jag blev friskförklarad. - Trots att jag inte kan kissa för det gör så ont så jag inte kan andas och håller på att trilla av stolen och har feberkänsla och ont i hela kroppen. Har googlat och googlat men hittar inte nåt som stämmer in på mig, undrar om nån känner igen sig och har nån ide om vad det kan vara och om det kan vara nåt som går att behandla receptfritt?
Läkarna säger att jag bara ska avvakta och dricka mkt vatten eftersom jag inte har varken feber lr uvi. Men jag håller på att bli galen. Vill inte dricka vatten för då måste jag ju kissa...
Symtom;
Ont så in i helvete när jag kissar, värst precis i början när de första dropparna passerar öppningen och innan det har kommit igång sas. Svider ett tag efteråt också men känns bättre om jag kissat i duschen och sköljt efteråt. Det känns som jag kissar syra.
Irriterad i slemhinnorna, ömt och känns svullet när jag sitter. Ingen klåda öht! Ganska torra slemhinnor. Lite rött och svullet precis vid mynningen på urinröret. Inte ont i blåsan men har fått trängningar sista dygnet eftersom jag har svårt att kissa ut allt pga smärtan.
Feberkänsla utan feber, är lite varmare än normalt men har nyss haft ägglossning så inget konstigt. Öm i huden och muskel/ledvärk som innan flunsan typ. Har haft det från och till sen penicillinkur för någon månad sen men inte så här kraftigt..
Har luktat skunk sen jag åt penicillinet. Men senaste dagarna har lukten avtagit men ersatts av en helvetes irritation. Det är inte flytningarna som varit konstiga lr luktar utan hela jag stinker.. typ rutten sur penicillin. Svetten, urinet, i munnen etc. Fast det är absolut värst där nere >.<
Känns precis som svamp men utan den berömda klådan? Det bara svider i slemhinnorna efter jag kissat. Inga skumma flytningar, inga utslag, inte gravid.. Dessutom står det inte nånstans på nätet att svamp kan lukta?
Funderar på att testa med laktal balans och/eller canesten och se om det hjälper i väntan på att läkarna ska ta mig på allvar.
Eller om det kanske bara rör sig om skavsår? XD
Finns det nåt som lindrar svedan och irritationen?
Tar ipren och alvedon för jag inbillar mig att det lindrar. Men vette fan.. Borde inte äta ipren då vi försöker bli gravida men jag är desperat.
Kroppen har blivit helt jävla kaiko efter penicillinkuren, känner mig sjuk jämt och har ont överallt :(
Någon som har nån idé?