• livbojen

    Mammor i Östergötland/ Norrköping?

    Hej!

    Jag är en 26-årig tvåbarnsmamma som söker andra mammor i Östergötland/ Norrköping! Jag känner knappt någon med barn och vill gärna träffa andra med barn :)

    Mina barn är 3 och snart 2 år!

    Hör av er :)

  • Svar på tråden Mammor i Östergötland/ Norrköping?
  • MeEmmA
    livbojen skrev 2015-12-05 10:55:53 följande:

    Hej!

    Jag är en 26-årig tvåbarnsmamma som söker andra mammor i Östergötland/ Norrköping! Jag känner knappt någon med barn och vill gärna träffa andra med barn :)

    Mina barn är 3 och snart 2 år!

    Hör av er :)


    Jag vet inte hur du jobbar på dagarna, men det finns jättebra öppna förskolor som är öppna på både förmiddagar och eftermiddagar! Jag har barn och bor i nrkpg men mina barn är inte i samma åldrar, 1,6, 9 och en liten påväg som kommer i januari. Känner inte så många här, men öppna förskolan har varit till stor hjälp för mig nu när jag har varit hemma med min minsta. Vilket område bor du i?
  • livbojen

    Hej! Jag jobbar jättedåliga tider och helger. Har tänkt på öf men har tyvärr svårt att finna tid till det. Jag bor i centrum just nu.

  • MeEmmA
    livbojen skrev 2015-12-05 12:34:16 följande:

    Hej! Jag jobbar jättedåliga tider och helger. Har tänkt på öf men har tyvärr svårt att finna tid till det. Jag bor i centrum just nu.


    Oki, det var ju synd. Men om dina barn går på förskola, så kan du ju bjuda hem någon därifrån som dom leker med. Var ett jättebra sätt att få vänner på när mina stora var mindre eftersom att man inte lämnar barnen själva när de är så små och de flesta tycker ju om att träffa nytt folk :)
Svar på tråden Mammor i Östergötland/ Norrköping?