Hjälp! 9 månaders vaknar hela tiden för o äta :/
Hej
Jag är i stort behov av råd just nu.
Har en 9 månaders som fortfarande vaknar för att äta under nätterna. Ibland vaknar hon varje 2 timmar och ibland varje 3 timmar. Jag är helt slut orkar inte mer! Är så tröttt på att inte hinna somna om innan hon är uppe o skriker igen. Hon tar fortfarande bröstet under natten, har vid 2 tillfällen provat med flaska välling istället trodde att det skulle mätta mer så hon sover längre men det hjälpte inte för hon drack upp flaskan och efter 2 timmar vaknade hon för att amma igen. Har försökt att ge nappen ist men hon vägrar o blir då hysterisk. Senaste 2 dagarna har jag testan o låta henne gråta tills hon somnar om och det hjälpte inte heller något vidare för efter 10-15 min vaknar hon igen o vägrar somna om förräns hon får äta.
Snälla vad ska jag göra? Jag är så trött, har inte sovit en hel natt på 9 mån, orkar bara inte mer. Någon som haft likadant? Vad gjorde ni? Kommer hon sluta med nattmålen av sig sj? Ska jag bara stå ut?
Innan nattningen äter hon gröt, sedan somnar hon av sig sj i sin säng när jag lagt henne. Så att få henne o sova är inget problem desamma gäller när hon ätit klar under natten då sommar hon i sängen igen utan problem. Problemet är bara att hon vaknar så ofta för o äta.
Tacksam för råd.. :/