Anonym (Kaffelatte) skrev 2015-12-06 16:33:19 följande:
Intressant. Tror du att din mans agerande på något sätt har påverkat hur hon är mot dig/er?
Både ja och nej...hon ringde mig mitt i natten en gång för att kalla mig för homewrecker..att det var mitt fel att de gått i sär. De separerade 4 år innan jag ens träffade honom och han hade bott hemma i Sverige i ett år när vi blev ett par (hon bor i USA)..han låg väldigt lågt med att tala om för henne att han träffat en ny, vilket jag förstår så här i efterhand men höll på att bli knäckt på i början. Han ville ju inte ha bråk och han vet hur hon funkar.
Men det jag vet om henne är att hon är missbrukare (vicodin och ibland även starkare saker ) att hon är bipolär och just nu sitter inne för mordbrand så egentlig. ..hon är som hon är och mår ju inte så bra. Jag vet inte om hon hade varit mer positiv till mig om hon fått veta tidigare.
Hon har sagt till sina barn att min man inte är biologisk far till vår dotter utan att jag har varit otrogen (vi gjorde ivf så det finns inga tvivel) att jag är chanslös mot henne och att hon vill att barnen ska tjata på honom att komma över. Hon ber både barnen och sina egna föräldrar att ringa oss för att be mannen låna ut pengar till henne (och inga små summor ) och när han säger nej är det jag som utnyttjar honom och kramar honom på pengar.
Hon är desperat och mår skit..det gjorde hon när de träffades också och han lyfte henne så givetvis saknar hon tiden med honom. För min del så känner jag att det är tråkigt att vi aldrig kan få en god relation men det är nog mest hennes förlust.