• Anonym (Mus)

Jag har krafter, fråga vad ni vill

Ingen av et kommer att tro mig men jag har krafter som ingen annan har, jag kan nämnligen stt få saker att förflytta sig med hjälp av mina tankar. Fråga vad ni vill.

• Svar på tråden Jag har krafter, fråga vad ni vill
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Kan du tänka dig att testa dina krafter vetenskapligt? Om inte, varför?

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Anonym (Mus)
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2015-12-07 19:06:59 följande:

Kan du tänka dig att testa dina krafter vetenskapligt? Om inte, varför?

Det är ingen läkare som tror mig. Jag vända mig till värden och då trodde de jag hade vanföreställningar. Först tänkte jag visa dem för stt bevisa, men jag tappade lusten eftersom jag kände mig kränkt.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (Mus) skrev 2015-12-07 19:09:02 följande:
    Det är ingen läkare som tror mig. Jag vända mig till värden och då trodde de jag hade vanföreställningar. Först tänkte jag visa dem för stt bevisa, men jag tappade lusten eftersom jag kände mig kränkt.
    Läkare är inte de som ska avgöra det vetenskapligt heller.

Snarare någon fysiker.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Anonym (Mus)
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2015-12-07 19:12:05 följande:

Läkare är inte de som ska avgöra det vetenskapligt heller.

Snarare någon fysiker.

Hur ska jag veta. Ja kanske borde gå till universitetet isåfall. KTH eller Handelshögskolan och visa någon fysiker
  • Anonym (Också)

Jag tror dig, eftersom jag kunde göra samma sak när jag var yngre. Men nu efter ha levt många år med en kvinna som misshandlat mig både psykiskt och fysiskt så har de mesta försvunnit, tyvärr. Är själv civilingenjör men har ingen bra förklaring mer än att det borde inte vara möjligt.

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (Mus) skrev 2015-12-07 19:13:22 följande:
    Hur ska jag veta. Ja kanske borde gå till universitetet isåfall. KTH eller Handelshögskolan och visa någon fysiker
    Det finns flertalet organisationer som kan testa det. Exempelvis universitet.

Med tanke på att det skulle ändra allt vi vet om fysik och människan så är det väl en plikt att få det testat.
  • Nerfherder

Men vad bra, då kan du lätt som en plätt vinna en miljon dollar av James Randi.

• felix le chat
    Anonym (Mus) skrev 2015-12-07 19:13:22 följande:
    Handelshögskolan är ett utmärkt val !  Kontakta dom och begär att få demonstrera dina
    färdigheter för deras fysiker
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    felix le chat skrev 2015-12-07 19:32:55 följande:
    Handelshögskolan är ett utmärkt val !  Kontakta dom och begär att få demonstrera dina
    färdigheter för deras fysiker
    Ett annat bra val:
    www.hb.se/Textilhogskolan/
  • scanmia

Men vad spännande!
    1)Kan du inte filma och lägga upp en liten youtube-länk? 
    2)Hur använder du dina krafter?
    3)Har dina barn eller föräldrar eller syskon samma krafter? Vad tycker de om att du har dessa krafter?
    4)Är det något du har övat fram eller har du alltid kunnat använda dem?

Svar på tråden Jag har krafter, fråga vad ni vill