• Anonym (Hur?)

    Hur blir jag av med tjejen jag dejtar?

    Dejter jag träffar är så tråkig. Hon skäms hela tiden så hon sitter och tittar ner, vågar inte äta, gör sånna här hårkluttar med sitt hår eftersom hon leker med håret när jag sitter framför henne. Hur gör jag mog av henne? Släppte helt ärligt talat en fjärt framför henne senast i hopp om att hon skulle dra men hon sa inget. Konstig brud.

  • Svar på tråden Hur blir jag av med tjejen jag dejtar?
  • Anonym (Hur?)
    annananonym skrev 2015-12-07 19:08:21 följande:

    Hårkluttar???

    Gå därifrån själv istället kanske? Sätt dig framför tv'n och fjärta loss


    Ja, du vet nör tjejer snurrar på håret och det blir en massa knutar av det. Jah brukar kalla det hårkluttar
  • Anonym (Hur?)

    Och jag går ju därifrån. Men hon följer typ efter mingicl sitter fast som en svans på mig. Och vi säger inget till varandra. Asså hon är som en docka. Jag har helt ärligt lyfte henne, lagt henne på sängen och särat på hennes ben och haft sex. Även då har hon varit rustning inte sagt nåt. Nör hag sagt "hämta vatten", ja då hämtar hon. Skum brud

  • Anonym (Hur?)
    Figgaro skrev 2015-12-07 19:15:20 följande:

    Det är väl bara att säga att du inte vill vara med henne mer?


    Ja men då kommer hon bara gå. Asså hon är skiiiitkonstig. Hon säger inget. Hon gör allt som jag säger att hon ska göra.
  • Anonym (Vad fan)
    Anonym (Hur?) skrev 2015-12-07 19:12:03 följande:

    Och jag går ju därifrån. Men hon följer typ efter mingicl sitter fast som en svans på mig. Och vi säger inget till varandra. Asså hon är som en docka. Jag har helt ärligt lyfte henne, lagt henne på sängen och särat på hennes ben och haft sex. Även då har hon varit rustning inte sagt nåt. När jag sagt "hämta vatten", ja då hämtar hon. Skum brud


    Hon är snäll mot dig o du är inte van vid det. Mitt förslag är att ni gör en aktivitet där man slappnar av - simbassäng, öl, boxning, biljard, bakar ihop! Det här är en toppentjej. Ge henne tid!! Och hon kommer förvandlas till guld. Magi!!
  • Virriga Vera
    Anonym (Hur?) skrev 2015-12-07 19:16:33 följande:
    Ja men då kommer hon bara gå. Asså hon är skiiiitkonstig. Hon säger inget. Hon gör allt som jag säger att hon ska göra.
    Är det inte det du vill, att hon skall gå? Du verkar ju ärligt lika märklig. Hört talas om kaka söker maka?
  • Anonym (Vad fan)
    Anonym (Hur?) skrev 2015-12-07 19:16:33 följande:

    Ja men då kommer hon bara gå. Asså hon är skiiiitkonstig. Hon säger inget. Hon gör allt som jag säger att hon ska göra.


    Varför dejtar du en du tycker är konstig från första början.. Hon är inte sån här när du har kommit över tröskeln. Det är ngt i ditt beteende som inte gör henne bekväm. Se din egen del? Fråga henne? Berätta hur du känner? Säg att du uppskattar att hon tar mer initiativ, att du blir glad över det. Hon behöver ditt godkännande precis som du har märkt! Då kommer det hända saker...
  • Anonym (hmm)
    Hon kanske känner samma sak om dig? du säger att ni inte pratar med varandra, det krävs ju två för att föra ett samtal. Ifall det är så att du inte heller säger nånting så kan du ju inte lägga hela skulden på henne. Att hon gör det du ber henne om, t.ex. hämtar ett glas vatten, är väl inget konstigt? hon kanske bara är snäll. Vem skulle säga ifrån till nån man knappt känner? om man nu inte är väldigt dryg dvs. Och vad är så konstigt med att hon inte sa något om att du släppte en fjärt? kanske inte är något hon ens reflekterade över, killar brukar ju släppa fjärtar för jämnan.
  • Gunilla1957

    En människa som vet hur man för sig släpper inte gas för att markera för sällskapet att det är dags att gå. Man brukar kunna uttrycka det med ord.

  • Anonym (Vad fan)

    Hon ville nog inte skämma ut dig! Vettig tjej med andra ord! Du ville ha ngn att ordfajtas med.

  • Anonym (Eh)
    Anonym (Hur?) skrev 2015-12-07 19:04:31 följande:

    Dejter jag träffar är så tråkig. Hon skäms hela tiden så hon sitter och tittar ner, vågar inte äta, gör sånna här hårkluttar med sitt hår eftersom hon leker med håret när jag sitter framför henne. Hur gör jag mog av henne? Släppte helt ärligt talat en fjärt framför henne senast i hopp om att hon skulle dra men hon sa inget. Konstig brud.


    Säg "Vi passar inte för varandra. Det är slut"
  • Anonym (Vad fan)

    Säg "jag har inte de rätta känslorna men tack för att jag fick lära känna dig"

  • Anonym (Jaharu)

    Och så har hon nog tofsar på öronen och svans.

  • Anonym (Inte svårt)

    Säg att du inte har de rätta känslorna eller sluta höra av dig bara om du har problem att kommunicera. Det är väl ändå du som bjudit in henne till dig...

  • Anonym (Barbara)
    Anonym (Hur?) skrev 2015-12-07 19:12:03 följande:

    Och jag går ju därifrån. Men hon följer typ efter mingicl sitter fast som en svans på mig. Och vi säger inget till varandra. Asså hon är som en docka. Jag har helt ärligt lyfte henne, lagt henne på sängen och särat på hennes ben och haft sex. Även då har hon varit rustning inte sagt nåt. Nör hag sagt "hämta vatten", ja då hämtar hon. Skum brud


    Du får väl släppa ur luften ur henne, vika ihop henne och stoppa tillbaka henne i kartongen.
  • Anonym (Jaharu)
    Anonym (Barbara) skrev 2015-12-08 17:32:12 följande:

    Du får väl släppa ur luften ur henne, vika ihop henne och stoppa tillbaka henne i kartongen.


    Haha ha !
Svar på tråden Hur blir jag av med tjejen jag dejtar?