• Anonym (100% julmusik)

Skitigare rövhål i Sverige än i andra länder?

Hej på er alla bajsnödiga!

Går svenskar omkring med världens skitigaste rövhål? Har börjat fundera på det efter att ha rest runt i flertalet länder under en längre tid. Jag har iof inte inspekterat lokalinvånarnas rövhål direkt men jag har bekantat mig med den komfort som erbjuds i de lokala toalettfaciliteterna. I väldigt många länder har man tvättanordningar för underlivet i bekväm närhet till toalettstolen. I många länder i mellanöstern är det så. I flertalet länder i Europa är toalettstolen placerad intill en bidé för grundligare rengöring av rektum. I Finland exemeplvis finns det i regel alltid en handdush intill toalettstolen så att man kan göra extra rent och fint efter att man har trokat sig klart med toapappret.

För att inte säga i Japan. Där toalettstolarnas Mercedes tillverkas. Med automatiska och förprogrammerade spolsystem (av stjärten) kompletterat med varmluftstorkning som avslutning. För din bekvämlighet och hygien. Och andras trevnad.

Är Sverige ett U-land i fråga om stjärtrengöring?

• Svar på tråden Skitigare rövhål i Sverige än i andra länder?
  • Anonym (Mad)

Du har en poäng.

Fast personligen tvättar jag alltid röven i handfatet.

• Anonym (SD)

Jag har hört av en kompis sommär SD att deras rövhål är skitigast.

• Anonym (finne)

Ja så är det. Svenskar är ett ohygieniskt folk. Saknar duscharna i finland. Där är underlivet alltid rent.

• Anonym (Mjo)

Jag antar att vi har det eftersom folk (på fl iaf) tex tycks tycka att string är ohygieniskt. Det måste ju innebära att man inte tvättar rövhålet.

• Anonym (Butten)

Jag skulle vilja ha en japansk toalett, verkar ju helmysigt. Man kanske får massage på skinkorna också, riktigt knåda gluteus maximus. Den kanske även utför en gynundersökning på kvinnor och prostatakontroll på män. Skulle ju vara skitskönt att slippa de årliga läkarbesöken.

I Finland så är det ju endast storstäderna som erbjuder den finska bajshålsfinessen. Bönderna ute i skogen har ju faktiskt oftast utedass.

Mellanösterntoaletthygienen kanske är en religiös ritual? Om dom inte desinfekterar damm krysset efter number two så kanske dom inte får komma upp till Allah. Är det inte så att blixten slår ner på den arab som äter och hälsar med vänsterhanden? Just för att det är den handen som frenetiskt gnuggar rent i röven efter en dragen kabel?

Svensken tar ju oftast dagliga duschar. Jag själv duschar alltid precis efter morgonbajseriet. Kan väl inte bli renare än så? Och jag brukar aldrig behöva bajsa mer än en gång per dag.

• Anonym (Ja)

Jag har slickat rövhål från ett par olika nationaliteter och bara haft en dålig erfarenhet, men det var med ett svenskt.

• Anonym (Uranus)
    Anonym (Butten) skrev 2015-12-08 18:41:17 följande:

Jag skulle vilja ha en japansk toalett, verkar ju helmysigt. Man kanske får massage på skinkorna också, riktigt knåda gluteus maximus. Den kanske även utför en gynundersökning på kvinnor och prostatakontroll på män. Skulle ju vara skitskönt att slippa de årliga läkarbesöken.

I Finland så är det ju endast storstäderna som erbjuder den finska bajshålsfinessen. Bönderna ute i skogen har ju faktiskt oftast utedass.

Mellanösterntoaletthygienen kanske är en religiös ritual? Om dom inte desinfekterar damm krysset efter number two så kanske dom inte får komma upp till Allah. Är det inte så att blixten slår ner på den arab som äter och hälsar med vänsterhanden? Just för att det är den handen som frenetiskt gnuggar rent i röven efter en dragen kabel?

Svensken tar ju oftast dagliga duschar. Jag själv duschar alltid precis efter morgonbajseriet. Kan väl inte bli renare än så? Och jag brukar aldrig behöva bajsa mer än en gång per dag.

Har du verkligen aldrig aldrig aldrig bajsat någon annanstans än hemma innan morgon duschen?
  • Anonym (Butten)
    Anonym (Uranus) skrev 2015-12-08 19:28:12 följande:

Har du verkligen aldrig aldrig aldrig bajsat någon annanstans än hemma innan morgon duschen?

Men vad är det här för en fråga? Det handlar väl om den normala rutinen, inte enstaka undantag.

Har du frågat araben om han någonsin blev bajsnödig när han var ute på slätten och vallade fåren och det fanns inget skurvatten i närheten och om det blev rent bland hemmoröjderna efter att han torkat sig med en sten?

Har du frågat japanen om han någonsin krämat utanför Japan och hur rent hans bajshål blev utan Mercedesdasset?

Har du frågat finnen om han kanske trots allt fick lite fartränder i kallingarna när han reste utanför Helsinki för att hälsa på mormor i urskogen?

Det finns inget renare sätt än att duscha efter en bajsstund på toan. Garanterat.
  • HenryIronstead
    Anonym (finne) skrev 2015-12-08 09:21:31 följande:
    Ja så är det. Svenskar är ett ohygieniskt folk. Saknar duscharna i finland. Där är underlivet alltid rent.
    Ja för vi har ju absolut inga duschar i Sverige som man kan vända upp där solen aldrig lyser... :-\
  • Aikido

Jag har alltid med mig en flaska fönsterputs när jag är på resande fot så min ändalykt är alltid skinande ren.

Svar på tråden Skitigare rövhål i Sverige än i andra länder?