Attraktionen tagit slut
Hej! Som rubiken säger, attraktionen har tagit slut mellan mig och min sambo. Efter 1,5 års förhållande, så har det sen det första halvåret endast gått ned. Vi är båda kring 21, och har i de flesta fall "påtvingat" sex i mina ögon. Min attraktion till hen är kroppslig, där hen har en fantastisk kropp, men på grund av svartsjuka och själviskhet har det varit mycket bråk i relationen de senaste halvåret.
Det har varit stabilt under ett tag men trots det så finns där ingen "mental attraktion" kvar. Hen lärde upp mig inom sex, då jag var relativt erfarenhetslös medan hen hade gjort mycket sexuellt under sin uppväxt. Numera, måste jag "tvångstänka" under samlag på olika personer som jag inte ens attraheras av i verkligheten för att kunna komma.
Det känns helt enkelt inte värt att ha sex, då det inte är skönt, ger mig alltid skavsår, besvikelse samt självförtroende brist. Varje gång tänker man att det ska ha vänt, och vi har försökt genom att köpa alla olika sorters sexleksaker, samt glidmedel och så vidare, testat massa ställningar, men ingenting vara mer än 2 minuter. Det är till och med svårt att bli upphetsad.
Någon som känt så här förut? Frågor uppskattas !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-08 09:48
Min tanke är att bråken har skjutit oss långt ifrån varandra och jag är väldigt konservativ när det kommer till sex (2 sexpartners inklusive hen totalt), så kan inte ha sex vid endast fysisk attraktion