Blödning&molvärk V14
Hej!
Jag sitter här och nojjar sönder pga blödningar som kom igår tillsammans med molvärk. Jag hade en ganska rejäl blödning på morgonen igår och sen dess har jag haft bruna/rosa flytningar och blod på pappret när jag torkat mig.
Jag var inne på gynakuten och där såg allt väldigt fint ut. Bebis levde och de såg inte vart blödningen kom ifrån. Jag blev lugnare när jag såg att bebis sprattlade runt men läkare var snabb med att konstatera att det inte var några garantier för att detta ska gå vägen. Jag kan få missfall inom några dagar eller senare i graviditeten. Jag förstår att han ska vara realistisk och inte ge falska förhoppningar men han var lite väl negativ och konstaterade att det är ju de som blöder som får missfall osv.
Min livmodertapp var iaf helt stängd och det är något positivt har jag förstått.
Har någon här haft blödningar och molvärk runt denna period och där allt slutat bra?
Denna bebis är otroligt efterlängtad av hela familjen och jag har pga stor skiljevägg i livmodern svårare att bli gravid och ökad risk för missfall. Därför försöker jag tänka positivt just nu men det är svårt.
Jag blödde två ggr med min son men då hade jag aldrig ont och det gick över samma dag.
Vore tacksam för alla erfarenheter eller goda råd!