• Beatrize74

Har Mats Sundin barn eller inte?

Kort och gott, det är min fråga. (Maken och jag sitter och tjafsar lätt över en kebab.)

Jag har helt för mig att jag såg en dokumentär med honom för ett par år sedan när de intervjuade honom "over there" och frågade hur han kombinerade samboskapet och föräldraskapet med hockeyn.

Maken påstår att han är singel och inte har några barn "Jag bara vet det"

Vem har rätt???

A day without sunshine is like, you know, night.
  • Svar på tråden Har Mats Sundin barn eller inte?
  • gemelli

Hahaha måste bara berätta,
    Jag har dansat med Mats Sundin, han raggade på mig för många herrans år sen. Hahahaha
    Tur att man inte är någon Golddigger, hihihi

• mysigamamman

Har från säker källa fått besked om att han INTE har några barn...

• Jennie Brunflo

Jag vet att han inte ville äta 7 dagar gamla semlor som förvarats i rumstemperatur och sedan ville han inte ha en redbull+absolut för han hade match samma vecka.

• Beatrize74

Men vilka kul saker ni vet om honom, är det någon mer som vet något mer om "Sudden"

• Beatrize74

"som snö" och du måste ju bara förklara lökskalaren!

• solrosen74

mera mera, han är ju min stora stora kärlek! oj da nämn inte det för min man bara!

• Som snö

Beatrize74: Lökskalaren kom ju från nåt TV-program för några år sedan. Når nån skulle laga mat tillsammans med honom hemma i hans kök. Och han skulle skala en lök men inte hittade lökskalaren...

• mysigamamman

Japp... jag vet att han varje sommar kommer till Sverige för att fiska tillsammans med sina kusiner uppe i Norrland...

• CarinaB

Som Sollentunabo kan jag meddela att han är en jäkel på att spela golf med sina gamla kompisar när han är hemma på sommaren. Tycker det är jäkligt bra gjort att hålla kontakten!

Every rose has it's thorn, every day has it's dawn...
  • Tulip

Som snö: jag har för mig att Anna Mannheimer (som var programledare) bad honom skala löken när de skulle laga mat hemma hos honom och han tog fram potatisskalaren!

• jajja

Han är väl tillsammans med en tjej men dom har inga barn

• dexterswife

Han är alltså tillsammans med en tjej?! *pustar ut* Maken hävdar att han är homosexuell nämligen. Men det kanske han bara gör för att jag ska sluta dregla...

• magganhm

haha, jag hade helt glömt lökskalaren...en klassiker

• CarinaB

Han flyttade över till Canada med sin tjej Tina som han träffade här... Vet inte om de fortfarande är tillsammans men han är inte homosexuell. Definitivt ett trick från din gubbe Stitch

Every rose has it's thorn, every day has it's dawn...
Svar på tråden Har Mats Sundin barn eller inte?