• Anonym (Lustgas)

    Jag får inte lustgas nör min fru ska föda

    Min fru ska snart förlösa vårat barn. vi sitter på bb.

    Jag har av sjuksköterskan blivit ombedd att stanna i väntrummet tills det är dags för min fru stt föda. Jag är helt jävla arg nu. Jag och min fru hamnade i tjafs för en stund sedan eftersom vi båda bråkade om lustgas. Jag ville ha, men hon sa att det enbart var till för henne. Jag behöver också lustgas eftersom jag är psykiskt påfrestadnoxh lider psykiskt minst lika myclet som hon. Hon har den fysiska smärtan, men jag har den psykiska i nuläget.

    Psykisk smärta är inte lätt när det kommer nör man ska få barn. Därav mitt behov av lustgas.

    Jag undrar vad jag har för rättigheter? Har jag rött till lustgas. Eftersom både jag och min fru får barnet.

  • Svar på tråden Jag får inte lustgas nör min fru ska föda
  • Anonym (mot bättre vetande)

    Nej, du har inte ens rätt att vara med i förlossningssalen om din fru säger nej.

  • Anonym (Lustgas)
    Anonym (mot bättre vetande) skrev 2015-12-09 10:20:32 följande:

    Nej, du har inte ens rätt att vara med i förlossningssalen om din fru säger nej.


    Jo minsann! Det är nämligen mitt barn! Jag har rött att se mitt barn. Så det så!
  • Anonym (Jojust)

    Gnag på svansen istället! Hjälper det med.

  • Anonym (Jojust)

    Får man inte lära sig att stava i trollskogsskolan?

  • Långbenopluto
    Anonym (Lustgas) skrev 2015-12-09 10:22:48 följande:
    Jo minsann! Det är nämligen mitt barn! Jag har rött att se mitt barn. Så det så!
    Ja, när barnet är fött kan du få se..... innan dess är det den blivande mamman som bestämmer.

    Du har SJÄLVKLART INTE rätt till lustgas!
  • Anonym (mot bättre vetande)
    Anonym (Lustgas) skrev 2015-12-09 10:22:48 följande:
    Jo minsann! Det är nämligen mitt barn! Jag har rött att se mitt barn. Så det så!
    Ja, efter förlossningen ja. Då kan en sköterska visa dig barnet.Före det har du inga som helst rättigheter till någonting. Hade ni inte varit gifta hade mamman dessutom kunnat säga att du inte alls är pappan, och då hade du inte fått se barnet förrän faderskapet är fastställt.
  • Anonym (Lustgas)
    Anonym (mot bättre vetande) skrev 2015-12-09 10:31:02 följande:

    Ja, efter förlossningen ja. Då kan en sköterska visa dig barnet.Före det har du inga som helst rättigheter till någonting. Hade ni inte varit gifta hade mamman dessutom kunnat säga att du inte alls är pappan, och då hade du inte fått se barnet förrän faderskapet är fastställt.


    Det har jag visst. Jag har viss juridisk erfarenhet eftersom jag har sett på svenska filmer när pappor får se sina barn direkt och är med i förlossningsrunmet
  • Anonym (haha)

    Fråga efter Lust gas ist, det kanske går bättre. Be även att en brun hårig sjuk sköterska ger den till dig.

Svar på tråden Jag får inte lustgas nör min fru ska föda