Svartsjuka
Hejsan!
Jag o min kille har varit tillsammans i snart 1,5 år. Jag har sedan ett halvåt in på vårt förhållande varit fruktansvärt svartsjuk, svartsjukan var som värst när den precis kom men den var mindre efter 1 år men nu kom den värsta biten tillbaka igen, det verkar som att den är värst på vinterhalvåret. Men i början var den hemskt, jag läste ALLA min pojkväns tidigare konversationer o hittade ett o annat intressant meddelande, det är så fel o jag mår så dåligt av det, men jag har lyckats sluta med att läsa, det finns ju liksom inget mer att läsa heller, så varje gång jag ska vara hemma o han ska jobba så loggar jag ut hans Facebook och det är jag sjukt glad för.
Svartsjukan har tillochmed gjort att jag har fått minskad sexlust, jag känner en brännande känsla precis i mynningen när han ska han med fingrar eller penis, jag har tänkt på om det skulle kunna vara vestibulit eller mina p-piller cerazette men det tvivlar jag på.
Så fort vi börjar gosa så börjar jag tänka på han förra ragg/tjejer fastän han bara hållt på med 2 innan mig. Hur ska jag göra för att besegra denna extremt jobbiga svartsjuka? Detta är hemskt jobbigt!