• Anonym (Ledsen)

Ska jag dumpa min man som har legat med 50 tjejer?

Ska jag dumpa min man som har legat med 50 tjejer? Jag fick veta det av min väninna som har känt denna kille i en lång tid... Hon berättade 5 tjejer som han har legat med, ALLT stämde... Jag frågade tjejerna i enrum om han har legat med hon (Jag frågade på detta sätt 5 tjejer)... Och ja allt stämde...

Nu har jag fått reda på att han har legat med 50 tjejer, min väninna talade alltså sanning... Jag kan inte tro mina ögon.

Vad ska jag göra nu? Ska jag dumpa han? Vet inte om jag kan skaffa barn med han nu... Han är 25 år gammal.

Hjälp mig Gråter

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-09 15:50
    Jag vet inte om han har varit otrogen under vårat förhållande, men det kommer jag aldrig få veta heller är jag rädd för.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska jag dumpa min man som har legat med 50 tjejer?
  • j a d e

Tur att du gjorde en omröstning! Ja gud ja. Dumpa. Dumpelidumpa. Drop him like he's hot.

• Nenne666

Jomen dumpa så slipper du kriga mot dina hjärnspöken. 50 pers vid 25 år är enligt mig helt normalt, vilket 5 eller 150 pers också är. Det jag tycker är helt onormalt är att du reagerar som du gör. Men du kanske bara skojar?

• Anonym (Många)

Mängden personer han legat med har inget att göra med hur han är som person. Min sambo har legat med MÅNGA kvinnor innan mig, tror inte han ens kan räkna upp alla, men han är utan tvekan den bästa kille jag någonsin träffat! Otroligt omtänksam, varm och genuint snäll :) så det du ska ta ställning över är om han är en bra person? Inte hur många han legat med :)

• Smecker

Tycker du skall dumpa honom. Bara 50 tjejer? Vad skall du med en så oerfaren kille till?

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Wtf)

Dumpa honom innan han dumpar dig! För det lär han göra när han upptäcker vem du är.

• Haskel

Jag älskar demokrati.

Tack TS för att vi får vara med och rösta om du ska dumpa, eller inte.

Eller... ärligt talat känns det inte riktigt som min ensak.
    Dock kan jag tycka att det är oväsentligt hur många ens partner tidigare legat med.

• enstyckmantill
    Anonym (Ledsen) skrev 2015-12-09 15:48:51 följande:

Jag frågade tjejerna i enrum om han har legat med hon (Jag frågade på detta sätt 5 tjejer)... Och ja allt stämde...

Letade du upp hans gamla ex/ragg och frågade dem en och en om de haft sex med din pojkvän?

Seriöst?

Usch vad obehaglig du verkar vara! Hade min tjej gjort sådär, letat upp tjejer jag träffat förr och börjat fråga ut dem om deras sexliv så hade dumpat henne, flyttat, bytt telefonnummer och begärt skyddade personuppgifter...
  • Anonym (Niklas)

Jag undrar i mitt stilla sinne varför folk skriver om sina problem här när de bara möts av förakt och människor som bara vill trycka ner dom...... Konstigt....

• Anonym (Va)

Mina förra killar har haft dubbelt så många tjejer eller ännu mera.Vad ska man göra?

• Aikido
    Anonym (Va) skrev 2015-12-09 21:24:07 följande:
    Mina förra killar har haft dubbelt så många tjejer eller ännu mera.Vad ska man göra?
    Häng ut dem på nätet, sätt upp lappar på Ica, berätta för deras föräldrar. Bara ge dem vad de tål!
Svar på tråden Ska jag dumpa min man som har legat med 50 tjejer?