• Gaskarl

Novell...

Hejsan alla trevliga..

Tänkte bara dela med mig av en liten novell jag skrivit, min första... Tycker kanske slutet e för snabbt avklarat.. Vad tycker ni, är det erotik eller porr??? Nice med feedback...

Middagsdejten

\"Hon hade sett fram emot det hela veckan, att han skulle komma och hälsa på. tagit ledigt halva dan´från jobbet, varit o shoppat nya kläder. Nu stod hon i sovrummet och skulle klä på sig efter badet. Hmm, nya nylonstrumpor gled på dom nyrakade benen, satte fast dom med höfthållaren av lite bredare modell, snyggt. Hon hade också hittat en behå med halvkupa, så dom stora brösten pekade nästan rätt fram, hon kände sig riktigt sexig när hon fått på sig den vinröda klänningen. ohh tyget retade bröstvårtorna som var oskyddade där bakom tyget.

Det var så skönt att se henne igen, han hade verkligen längtat efter den här kvällen. Lite soft jazz i bakgrunden när dom åt av det goda köttet, småpratade och bara mös, båda två. Dom hjälptes åt att duka av och bära ut till köket. Han satte igång att diska medan hon fortsatte att plocka av..

Åhh, hon var kåt nu, hade pirrat i blomman ända sedan han kom innanför dörren. Hon ställde ner den sista byttan på diskbänken, gick två steg till mannen som stod och diskade, tog honom i armen och gav honom en djup kyss. Han besvarade hettan från hennes tunga och kände hennes varma hand som resolut knäppte upp hans byxor, smekte av honom byxor och kalsonger, runkade hans redan hårda kuk litegrann innan hon satte sig på huk framför honom och slickade hans stora, lila ollon..

Safterna rann till hos henne som om någon vridit på en kran, ahh vad skönt att känna den stora kuken mellan läpparna. Släppte den med munnen, tittade på det plommonstora ollonet, smekte runt hålet med lillfingertoppen fick fram lite försats, alldeles lagom halt för att hon kunde stoppa in fingertoppen i hans kuk. Kuken sprätte till och blev ännu hårdare, hon hörde hur han stönade svagt...så hon fortsatte att fingerknulla hans kuk innan hon återigen lät den bana väg in i hennes mun.

När hon kände att han oroligt började röra höfterna mot henne slutade hon tvärt....Tittade in i hans ögon och sade tyst och bestämt, Näe, inte än..

Så snabbt hade han aldrig förr avslutat en disk. Allt var skinande rent när han gick in till henne där hon satt i soffan, tog hennes hand och sa, kom. Han puffade henne baklänges mot det stora matbordet där dom nyss suttit o ätit, drog ner dragkjedjan i ryggen på hennes klänning och lät den falla till golvet.

"Lägg dig på bordet, jag vill ha dig här och nu" nästan beordrade han henne tyckte hon. han drog av henne dom våta trosorna o blottade hennes rakade mus, som nästan blänkte av kåthet i det dunkla ljuset..Hon var vacker där hon låg, med kraftiga nylonklädda ben och två stora,mjuka bröst med bröstvårtor hårda och långa som små kukar, stod rätt ut..Desserten skulle bestå av kåtmarinerad mus med varm vit sås.....

Han slickade hennes lår upp mot skötet, smekte hennes mage som skälvde under hans händer.... Mmmm. Tungan delade hennes fittläppar och han kunde känna hennes safter sipppra in i hans mun. Tungan gick på långvandring, från den lilla stjärnan upp mellan läpparna till den lilla hårda pärlan. Hon smakade friskt och han hörde hennes små gnyenden växa till tysta, tunga stön när han fokuserade på hennes nu välväxta klitoris.......O gud, vad gör han tänkte hon när hon kände hans grova tunga massera hennes stjärthål så även det öppnade sig......

Ohh, så det rinner tänkte hon, när hon tappade kontrollen sekunden innan hela hennes sköte exploderade i en härlig fontänorgasm rätt i hans ansikte och mun, hon hörde hur han svalde..

Hon såg hur han reste sig upp mellan hennes lår med den hårda kuken i handen. han smekte nylonet med kuken upp mot kanten, och gjorde det han alltid undrat över. Hur känns det att köra in kuken under kanten?? Nu skulle han prova, mmm härlig känsla,nylon mot översidan på kuken och varmt lår mot undersidan........Bara stå och känna, ollonet mot den kladdiga fittmynningen, han drar ollonet upp och ner mellan fittläpparna....

Hon viskar bedjande till honom, snälla ta mig, använd min kropp, gör vad du vill men ta mig. Hon hinner inte andas in, kuken glider in i henne till roten, den stora pungen daskar till mot hennes blöta stjäthål.. Som ett lokomotiv tar han henne, ömsom snabbt ömsom långsamt.

Ibland knullar han henne bara med ollonet, masserar hennes sprutknöl, så hon sprutar flera gånger, på has kuk och mage, stor pöl på golvet under dom.......

Han känner hur det liksom pirrar och susar i skaftet och känner hur det vita, varma är på väg ut ur honom.....Kom säger han, jag vill spruta på dina härliga bröst. Hon hasar ner i den blöta pölen på golvet, håller brösten i sina händer, bjuder dom till honom.......

Han står framför henne och runkar den hårda kuken, hon ser hålet öppna sig,,...åhh nu kommer det.. Och han kommer med ett högt stön, sprut efter sprut täcker dom störa, mjuka brösten.............Han böjer sig ner, slickar upp och smakar på sig själv före han kysser henne och säger, Älskling, du är bäst..

Svar på tråden Novell...