• Emmie02

är det positivt?

Vet att det är jättetidigt, fick ett missfall förra månaden tidigt och har gått på letrozol kur på den blödningen. Hade äl för lite mer än en vecka sen. Hade varit och kissat lite över en timme sen innan jag kissade och tog detta test så det är inte morgonurin heller.

• Svar på tråden är det positivt?
  • glittersol
    Emmie02 skrev 2015-12-09 21:49:10 följande:

Vet att det är jättetidigt, fick ett missfall förra månaden tidigt och har gått på letrozol kur på den blödningen. Hade äl för lite mer än en vecka sen. Hade varit och kissat lite över en timme sen innan jag kissade och tog detta test så det är inte morgonurin heller.

Ser ett litet streck men ser ut som spök, vänta ett par dagar till! Håller tummarna!
  • Emmie02
    glittersol skrev 2015-12-09 21:56:46 följande:
    Ser ett litet streck men ser ut som spök, vänta ett par dagar till! Håller tummarna!
    Tack för svar :) på riktigt är det lite mer rosa och aningen starkare. Jag vet att jag borde vänta men jag är så förväntansfull och kroppen är som radiostyrd ;) ska försöka vänta till fredag morgon tills jag tar nästa :)
  • fjanten

Jag ser absolut ingenting...

• Cyanea

Jag ser tyvärr ingenting heller, men det är som du själv skriver tidigt att testa. Håller tummarna att det blir starkare :)

• Emmie02
    fjanten skrev 2015-12-09 22:07:08 följande:

Jag ser absolut ingenting...

Tack för svar :) ser strecket tydligt men svårt att avgöra om det är grått eller färgat för det är sååå svagt :/
  • Emmie02
    Cyanea skrev 2015-12-09 22:07:57 följande:

Jag ser tyvärr ingenting heller, men det är som du själv skriver tidigt att testa. Håller tummarna att det blir starkare :)

Tack :)
  • fjanten
    Emmie02 skrev 2015-12-09 22:08:47 följande:

Syntes kanske lite bättre på detta kort :)

Nej jag ser verkligen inget..
  • Emmie02
    emelieen skrev 2015-12-10 01:03:23 följande:

Kan du inte ringa in vad det är du ser?

Zoomar in lite så kanske det syns bättre :)
  • emelieen
    Emmie02 skrev 2015-12-10 06:24:34 följande:

Zoomar in lite så kanske det syns bättre :)

Nu ser jag. Testa med clearblue digital istället så får du ett tydligare svar :)
Svar på tråden är det positivt?