• Anonym (hurgöra)

min kille har liten snopp

Har känt mer och mer att jag inte blir riktigt tillfredsställd när jag har sex med min kille och jag vet att det beror på att hans snopp inte är så stor. Vi har varit tillsammans i snart 4 år och jag mrkte väl egentligen detta redan från början. Men då var jag så kåt av mej å görälskad så det spelade mindre roll. Nu blir det allt mer sällan att jag kommer. Känner mej liksom inte helt uppfylld. Jättetrist. Skulle aldrig nämna något om detta självklart för jag älskar honom. Kan någon komma med förslag på ställningar eller berätta om egen erfarenhet? Ska jag börja med knipövningar kanske?

• Svar på tråden min kille har liten snopp
  • Anonym (J)

Är den kort eller inte tillräckligt grov bara?

• Anonym (knip)

Klippningar bör alla kvinnor göra oavsett vilken storlek på penis deras karlar har, allt blir så mkt bättre.

Ställningar som är bra är doggy, sex på köksbord (blir en position så mannen kommer djupare in) , sen att du rider är en bra ställning också :)

• Anonym (Norba)

En ställning som är perfekt när killen är lite mindre är missionären när tjejen samtidigt lägger benen över killens axlar och liksom blir dubbelvikt.

• Anonym (Miss X)

Duger han inte sexuellt måste du byta karl.

Att sexet funkar är inte tillräckligt för ett fungerande förhållande, däremot helt nödvändigt. Synd om killen men du måste sätta dig själv i främsta rummet.

• Anonym (Mamma Marie)
    Anonym (Miss X) skrev 2015-12-10 16:44:51 följande:

Duger han inte sexuellt måste du byta karl.

Att sexet funkar är inte tillräckligt för ett fungerande förhållande, däremot helt nödvändigt. Synd om killen men du måste sätta dig själv i främsta rummet.

Precis....det är bara en sak att göra. Dumpa.

Du kan ju inte gå omkring med ett dåligt sexliv pga en liten snopp när det finns så många välhängda män därute
  • Anonym (Kniiiip!)
    Anonym (knip) skrev 2015-12-10 11:29:37 följande:

Klippningar bör alla kvinnor göra oavsett vilken storlek på penis deras karlar har, allt blir så mkt bättre.

Ställningar som är bra är doggy, sex på köksbord (blir en position så mannen kommer djupare in) , sen att du rider är en bra ställning också :)

Håller med. Min nya flickvän är helt underbar på att knipa, så jävla skönt. Hon upptäckte det för några år sen, blev helt såld på det. Gynnar båda parter. Tror de kan hjälpa erat sexliv TS. Stackarn kan ju inte göra nåt åt hans penisstorlek. Leksaker är väl också ett tips.
  • anonym Bitteli

Förstår inte varför storleken spelar nån roll när slidan är helt okänslig. En tjej får ju bara orgasm genom smeksex eller oralsex!

• Anonym (Vi vet)

Sanningen om den kvinnliga orgasmen är att den inte existerar! Så det spelar ingen roll om ni är stora eller små kan slicka eller pilla. Hur bra än tjejen fejkar så låt er inte luras.. den kvinnliga orgasmen har skapats av feminister för att kvinnor ska kunna närma sig männen i samhället och sänka patriarkatet! Och dom har lyckats till viss del dock finns fortfarande män som vet sanningen! Vik er inte för dessa Hondjur

• 100kgpappa

Lär din kille att använda fingrar och tunga ordentligt.

Oavsett storlek, så kan man massera insidan på fittan så mycket bättre med fingrar, och i kombination med tungan så brukar orgasmen komma rätt fort. Sen kan ni knulla också, då har båda blivit tillfredsställda.

• 100kgpappa
    anonym Bitteli skrev 2015-12-10 18:21:33 följande:

Förstår inte varför storleken spelar nån roll när slidan är helt okänslig. En tjej får ju bara orgasm genom smeksex eller oralsex!

Alla kvinnor funkar inte som du...
Svar på tråden min kille har liten snopp