• Anonym (Present)

    Min oväntade överraskningspresent till min tjej

    Jag tänkte buss med min tjej och ge henne en skalbagge eller orm i julklapp. Hon ska öppna den i sängen på morgonen. Tanken är att skalbaggen ska hoppa ut med hjälp av sina vingar eller spindelväv eller vad fan de använder och krypa på henne, eller att ormen ska slingra sig på henne. Hon klmmer skrika och gråta. Så kul. Men sen nör jag tröstar henne ska jag fria. Och ge henne ett fint halsband.

    Är det en bra idé? Jag tänker såhär: först upplever hon något jobbigt och sen värmer jag henne med ett frieri. Eftersom hon är rädd osv så kommer hon känna sig tröstad av mig och att jag räddat henne i situationen.

    Om hon undrar varför jag simmade mig med en orm eller skalbagge så säger jag bara att när jag köpte halsbandet från smyckesbutiken så råkade de förmodligen lägga fel i presenten.

  • Svar på tråden Min oväntade överraskningspresent till min tjej
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Illa) skrev 2015-12-11 06:06:48 följande:

    Idiot eller troll?


    Det ena behöver inte utesluta det andra.
  • Amanda84
    Anonym (Present) skrev 2015-12-11 06:00:21 följande:

    Om hon undrar varför jag simmade mig med en orm eller skalbagge så säger jag bara att när jag köpte halsbandet från smyckesbutiken så råkade de förmodligen lägga fel i presenten.


    Du verkar inte ha särskilt höga tankar om din tjej. Tror du att hon ska gå på det där? Hade någon verkligen, verkligen försökt övertyga mig om en sådan sak och jag på något vis skulle ha trott på det det minsta lilla, så hade jag ju kontaktat polisen, någon form av djurskyddsmyndighet, butiken och media, om det är så att de packar ner ormar i paket.
  • Anonym (LadyGoGo)

    Ursäkta, men detta inlägg är i repris. Sluta kopiera gamla FL trollinlägg, detta bryter mot copyrightlagen.

  • Anonym (LadyGoGo)
    Amanda84 skrev 2015-12-11 06:22:55 följande:

    Du verkar inte ha särskilt höga tankar om din tjej. Tror du att hon ska gå på det där? Hade någon verkligen, verkligen försökt övertyga mig om en sådan sak och jag på något vis skulle ha trott på det det minsta lilla, så hade jag ju kontaktat polisen, någon form av djurskyddsmyndighet, butiken och media, om det är så att de packar ner ormar i paket.


    Ja, det är bra att du skyddar ormarna. Men detta inlägg är kopierat från ett gammalt FL trollinlägg som skrevs för många år sen nu.
  • Anonym (Illa)
    Anonym (Hmm) skrev 2015-12-11 06:11:51 följande:

    Det ena behöver inte utesluta det andra.


  • Anonym (Vera)

    Men SNARK Zzzzzzz bättre kan du väl ?! Låter som ett urdåligt frieri ! Använd din fantasi lite mer!

Svar på tråden Min oväntade överraskningspresent till min tjej