• Anonym (Herrejösses)

Spola vattenkranen när man bajsar-absurd metod!

Det jar blivit någon jävla tränd där alla som är inne på toa för att bajsa slår på kranen i syfte att det inte ska höras vad man gör där inne. Pinsamt. Jag hör ju att kranen är påslagen och då fattar jag ju att personen bajsar.... Fett pinsam metod. Och sen, om det skulle plumsa eller braka om röven på dig i form av en fjärt-ja det hörs ändå trots att kranen är påslagen. Jag hör sånt ofta.

Sluta slösa på vattnet! Jag vet ändå vad ni gör! Fokusera mer på att få bort lukten. Genom att parfymera. Ja då kanske jag inte märker.

• Svar på tråden Spola vattenkranen när man bajsar-absurd metod!
  • Anonym (V)

Knappast en trend, så har folk alltid gjort. Gå en kurs i svenska istället!

• Anonym (dur)
    Anonym (Herrejösses) skrev 2015-12-12 20:36:02 följande:

Det jar blivit någon jävla tränd där alla som är inne på toa för att bajsa slår på kranen i syfte att det inte ska höras vad man gör där inne. Pinsamt. Jag hör ju att kranen är påslagen och då fattar jag ju att personen bajsar.... Fett pinsam metod. Och sen, om det skulle plumsa eller braka om röven på dig i form av en fjärt-ja det hörs ändå trots att kranen är påslagen. Jag hör sånt ofta.

Sluta slösa på vattnet! Jag vet ändå vad ni gör! Fokusera mer på att få bort lukten. Genom att parfymera. Ja då kanske jag inte märker.

Du menar alltså att du inte skulle märka att någon bajsat om man parfymerar? Konstigt...
  • nuharjagbytt

Jag skulle bli fullständigt vansinnig ifall någon sprayar parfym på toaletten. I första hand för att jag inte klarar starka dofter i andra för att det är så fullständigt onödigt. Bajslukten försvinner inte för att man tillför en doft.

• Anonym (V)
    nuharjagbytt skrev 2015-12-12 21:43:26 följande:

Jag skulle bli fullständigt vansinnig ifall någon sprayar parfym på toaletten. I första hand för att jag inte klarar starka dofter i andra för att det är så fullständigt onödigt. Bajslukten försvinner inte för att man tillför en doft.

Fullständigt vansinnig? Really? I min är värld låter det ganska överdrivet. Arg ja, men fullständigt vansinnig..?
  • nuharjagbytt
    Anonym (V) skrev 2015-12-13 00:47:59 följande:

Fullständigt vansinnig? Really? I min är värld låter det ganska överdrivet. Arg ja, men fullständigt vansinnig..?

Ok då, men förbannad hade jag blivit. Jag måste kunna gå på toaletten utan att bli sjuk.
  • Anonym (P Nice)

Jag har alltid trott att folk tvättar fötterna samtidigt som de sitter på toaletten.

• Bibbidi
    nuharjagbytt skrev 2015-12-12 21:43:26 följande:

Hahaha man får skaffa en sån här istället

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Anonym (emma)

Väldigt dåligt för miljön att spola vatten så. Hade någon gjort det hemma hos mig hade jag kastat ut dom.

• Anonym (V)
    Anonym (emma) skrev 2015-12-13 02:10:38 följande:

Väldigt dåligt för miljön att spola vatten så. Hade någon gjort det hemma hos mig hade jag kastat ut dom.

Mm det är ju rimligt och normalt.

"Du, jag hörde att du spolade vatten därinne länge! Bajsade du under tiden?!! Nu vill jag att du går härifrån"

Får lite psycho-vibbar av det faktiskt.
  • Anonym (Tomtemor)
    Anonym (V) skrev 2015-12-13 02:37:15 följande:

Mm det är ju rimligt och normalt.

"Du, jag hörde att du spolade vatten därinne länge! Bajsade du under tiden?!! Nu vill jag att du går härifrån"

(Om nån sagt så till mig hade jag dragit frivilligt.....)
Svar på tråden Spola vattenkranen när man bajsar-absurd metod!