• Nannis

Christian Walz?

Hej hallå, funderar lite på vem Christian Walz egentligen är. Någon som vet???? Såg honom på MTV häromdagen, men jag har aldrig hört talas om honom förut.

• Svar på tråden Christian Walz?
  • Poena

Han har precis kommit ut med sin andra platta. Den förra kom för 5 år sen eller nåt sånt. Skön musik gör han i af

• andypandy

mm jag har precis också upptäckt honom ! kanon ! låter lite åt eric gadd hållet som jag tycker mycket om !

• Nannis

Tack för svaren. Men vad vet vi om honom som person, ålder, familj, var han och sådan saker? Någon som har en aning. Vill gärna ha lite svar, tror nämligen att jag varit på Thailand med denna man. Eller finns det många med detta namn?????

• Memma

Han slog igenom ungefär 1999, och som det sagts tidigare är han svensk. Har hans första CD och funderar på att köpa den som släppts nu, men det är ju så mycket annat som måste köpas också =/

• andypandy

hans tjej heter pim tror jag och kan va thailändska. så kanske e det han du träffat i thailand

• stickelbär

han har nyligen fått barn.sitt första och flickvännens andra.(hon har en dotter från tidigare förhållande.)dom har varit tillsammans rätt många år nu.
    han är kort i rocken och väldigt söt.hans tjej är dansare.det är all info jag har!

• Nannis

Tack för alla svar!
    Då är det han som jag trodde det var.
    Och både han och hans flickvän och hennes dotter är otroligt trevliga.
    Hoppas att det går bra för dom både i musik väg och med ny bebis.

• Fru Karlsson

ngn som vet vad låten av honom som är med i tre.se reklamen heter? :)

Svar på tråden Christian Walz?