Yr, andfådd och hjärtklappning, PMS?
Jag har till och från senaste veckan varit yr och andfådd, det har blivit värre och värre för varje dag och idag började hjärtklappningen komma i samband med yrseln. Jag tror inte detta är ett "officiellt" graviditetssymptom men för mig har det tidigare varit det. Under två av mina graviditeter har jag mått så här från plus till födsel i princip så det har garanterat berott på graviditet i de fallen.
De senaste dagarna har jag bara fått spökstreck på mina test, jag utgår från att de är det eftersom de går knappt att fånga på bild och de blir inte starkare. Jag tror bim är idag och testade senast igår så det verkar inte som jag är gravid.
Det jag undrar är alltså om det jag känner är PMS symptom och ska jag då behöva stå ut med detta varje månad? :( Det påverkar mig väldigt mycket och måste sätta mig ner var 5e min så fort jag gör nåt för att jag mår så fruktansvärt dåligt!
Jag har inte fått svar under nån av mina graviditeter på vad måendet kan bero på, varken från BM eller läkare, har t.ex. inte hjälpt med järntabletter eller nåt sånt för att det ska bli bättre.