fisa
Finns det tjejer som tänder på att fisa andra i ansiktet?
Finns det tjejer som tänder på att fisa andra i ansiktet?
Det gör det säkert. Det finns väl en hel porrfilmsgenre just i detta ämne och en och å annan tjej lär nog bli lite upphetsad. Filmer som för övrigt är i praktiken meningslösa på om man inte har ljudet på
jo jag vet. men jag har aldrig hört någon som verkligen går igång på det. vet att det finns tjejer som gärna gör det för partnerns skull, eller på porrfilm för pengar. men inte som själv tänder på själva utförandet.
Var det inte ett inslag i "Fråga Olle" där den kvinnliga programledaren intervjuade en fart-stjärna? Jag kan tänka mig att det finns en del tjejer som tänder på att dominera män och då kan fisar vara en del. Men jag har då inte träffat någon.
Min fru pruttar som en häst men det är något vare sig hon eller jag går igång på...
Exakt VAD är upphetsande med en fis?
Är det hur det låter eller lukten, eller vad? Förklara gärna....
jag går igång på lukten och att det är en riktigt snygg tjej som gör det.
sen gärna om hon har några sexiga leggings på sig eller liknande.
men det finns många olika inriktningar inom fisandet.
Både jag och min kille tänder på det. Brukar ladda upp ibland på Helgerna med Tacos så man blir lite pruttnödig av. Sen kan vi köra t.ex. att jag sätter mig grensle över hans ansikte eller att han trycker sin kuk mellan mina skinkor när jag lägger av en stor rakkabajsare.
Dock lite jobbigt de gångerna man tror att det är luft som ska komma ut men det kommer något annat. Oftast brukar vi köra med latexlakan så det gör inget om det sker en liten olycka ;)
Okej vad härligt det låter :)
Men vad i det är det du går igång på? är det typ vetskapen av att han andas in dina fisar, eller är det känslan av att fisa som gör dig kåt?
kan ju finnas många grejer man går igång på, men är intressant att veta :)
Okej vad härligt det låter :)
Men vad i det är det du går igång på? är det typ vetskapen av att han andas in dina fisar, eller är det känslan av att fisa som gör dig kåt?
kan ju finnas många grejer man går igång på, men är intressant att veta :)
Det låter helt underbart. Tur att ni har hittat varandra och att ni har så gemensamma intressen.
Hoppas på att det finns fler av din sort där ute någonstans. Är ju lite som att leta efter en nål i en höstack känner jag. ;)