• Marimar

Vad kan det vara??

Hej!

Jag har haft i de senaste två veckorna haft molande värk i nedre delen av magen ibland har det huggit till i magen. För det här så ammar jag fortfarande min nio månaders bebis. Han både äter fast föda och så amning såklart efter varje måltid eftersom han inte får i sig så mycket mat. Min partner och jag hade samlag för 17 dagar sedan och jag gjorde ett grav test för en vecka sedan och det visade sig vara negativ. Men vi hade däremot obruten samlag för 8 dagar sedan. Och sedan dess har jag känt molande värk varje dag och fått ökad flytningar oxå. Det känns mer då jag ammar oxå. För det här har jag inte fått min mens sedan jag vart gravid. Kan det vara min mens som är på väg eller har ni varit med om något liknade och vill gärna dela med er av det. Funderar vad det kan vara, cystor/gravid igen??

• Svar på tråden Vad kan det vara??
  • Anonym (.)

Just molande värk och hugg långt ner i magen kan även vara symtom för urinvägsinfektion, kanske kan vara bra att kolla det? :)

• Marimar

Tack för svar! :)

Kanske men det varken svider i kisset eller har ingen feber precis och ingen blod i kisset heller

• Anonym (.)

Jag har så att jag aldrig känner när jag får uvi, vilket har lett till en hel del njurbäckeninflammationer.. Ver faktiskt inte vad det beror på men det har aldrig svidit för mig. Men har du haft det förut känner du nog igen symtomen du brukar ha annars vet jag inte vad det skulle kunna vara. Låter ju som att det skulle kunna vara en graviditet ändå..

• Marimar

Har aldrig haft uvi eller nåt liknande kanske ska ta ett grav test i veckan. Vet ej om det är för tidigt då? Men tack för ditt tips :) om det skulle visa sig vara neg så får jag enkelt boka tid hos en gyn

• Anonym (.)

Uvi är urinvägsinfektion, så har du aldrig haft det bör du kolla det. Alla får som sagt inte alla symtom :) ja ta ett till för att vara säker liksom, det senaste var ju en vecka sen :)

• Marimar

[quote=76118524][quote-nick]Anonym (.) skrev 2015-12-14 22:35:04 följande:[/quote-nick]Uvi är urinvägsinfektion, så har du aldrig haft det bör du kolla det. Alla får som sagt inte alla symtom :) ja ta ett till för att vara säker liksom, det senaste var ju en vecka sen :)[/qoute

Var hos läkaren och det visade vara inget fel på mig. Urinprovet visade inget :) de tog ingen grav test då de sa att det är för tidigt eftersom deras prover inte är så starka.

Misstänksam vad det kan vara :S

Idag vaknade jag med smärta i livmoderspartiet och nu är det som vanligt molande värk och svullen

• Anonym (.)

Okej, skönt att du kan utesluta det iallafall! Vad bra att du varit hos läkaren :) du får avvakta och se helt enkelt, jag vet inte vad det skulle kunna vara!

• Marimar

Men tack för dina tips! :)

Jag skulle avvakta nån vecka till. Får boka ny tid ifall det skulle fortsätt såhär

Svar på tråden Vad kan det vara??