• MimmiGbg

RUL - Bemötande på Östra

Jag undrar hur ni upplevde RUL hos Ultraljudsmottagningen på Östra sjukhuset. Kommentera gärna vad ni upplevde var särskilt bra eller särskilt dåligt.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden RUL - Bemötande på Östra
  • Cyanea

Den BM vi fick var väldigt trevlig. Jag var livrädd för att få tråkiga besked och var nog en besvärlig patient, så fort jag kom innanför tröskeln började jag gråta. Men hon tog väl hand om mig och såg till att få upp bild på bebisen så snabbt som möjligt så jag kunde sluta vara orolig. Berättade vad hon såg hela tiden, svarade på alla frågor vi hade, kikade på könet när vi bad henne. 

Så jag hade nog velat säga SuperNöjd :)

• Ellie

Väldigt nöjd. Hon var professionell och trevlig. Tittade på allt man skall och kommenterade samtidigt vad hon såg. Hittade även könet och det stämde. Inget negativt alls (ca 10 min försening innan det blev vår tur, men det är ju helt normalt).

• MimmiGbg

Jag fick en robot, jag Förvånad Tror inte ens hon noterade att jag var en person med en bebis i magen. Jag var en kokong som bär på hennes patient. Även om hon inte var otrevlig så var det inte så trevligt. Jag tror hon tittade på mig en gång. Obestämd

Fast jag rekommenderades skicka synpunkt till avdelningen efter jag pratat med några så det gjorde jag. Nu ska enhetschefen ringa upp mig efter hon hört efter lite.

Skönt att bli tagen på allvar.

Svar på tråden RUL - Bemötande på Östra