• Anonym (Jultomten)

Vad köper ni för julklappar till era barn?

Det står helt still här och jag behöver få lite tips och idéer på bra och roliga julklappar till mina barn.

De är 7, 10 och 12 år gamla och jag kommer inte på något alls, tycker att dom har allt redan.

Hjälp? 

• Svar på tråden Vad köper ni för julklappar till era barn?
  • LiaSthlm

Mina tjejer får:

15 år: Bunkar och kakform, presentkort, skridskor, täcke, mascara, mysiga sockor, pengar

12 år: Påslakanset, pengar, presentkort, mobilskal, mugg, väska, mysiga sockor, Adidasbyxor

8 år: Verktygsväska med verktyg, Barbie, furreal hund, eltandborste, biljett till Disney on ICE, mugg, rekordbok, mobiltelefon (begagnad), mysiga sockor

• Anonym (dott)

Min 12-åring kommer att få ett Set från Adidas, en gosig tjock frottébadrock och sällskapsspelet Vildkatten. 

Just spelet är jag glad för att hon önskar sig då det annars bara är tfn och dator som gäller för ungdomar. Funderar på att köpa något mer sällskapsspel så att vi kan spela mycket, nyttigt och roligt samtidigt

• Duckan

Flicka snart 9 år får:

Lego, två spel, kläder, presentkort på att göra polkagrisar, biljett till melodifestivalen, glitterpennor, dykmask, badbomber, prenumeration på KP och något mer som jag inte kommer på nu.

Av andra vet jag att hon får bla stövlar, kläder, spel, sminkförvaring, skateboard, biljett till Snövit.

• JennyThe

Det är jättesvårt, vi har fyra barn i åldern 10-13 och de önskar sig knappt något. Men de kommer att få:

Högtalare

Presentkort på paintball

Spel t Playstation

Pengar

Morgonrock

Pyssel-gör egna sudd

Plånbok

Årskort på badhus

Mobilskal

Zlatan deo

Mini kyl

• Anonym (Jultomten)

Tack för era svar, fick några bra tips där!

Duckan, den där polkagrisgrejen - hur fungerar det?

• jenny99

Vår 8 åring får Lego Friends,presentkort 300kr,och en dyr hundleksak och pyssel.14 åring får presentkort på 1500kr,popcornmaskin,smycken.Sen kommer de få julklappar av deras farmor o farfar med.

• Anonym (M)

Min femåring ska få av oss föräldrar:

En radiostyrd bil

Ett påslakanset med motiv från frost

Ett par tofflor

Ett ritblock

Sen blir det säkerligen ganska mycket från mor- och farföräldrar. Det är enda barnbarnet på ena sidan och ett av ganska få på andra sidan, plus att alla är frånskilda så det blir presenter från fyra håll. Hade jag bestämt skulle det köpas mindre, men det är ju inte jag som bestämmer.

• Anonym (Linda)

15 åringen Moped
    12 åringen en rosa iPhone 6+
    5 åringen en exklusiv Ironman maskeraddräkt från disneystore
    1 åringen tårta, kakor, grönsaker och mejeriförpackningar i trä
    Barnbarnet 1 år får ett träkök och lite trä kökssaker

Vad vår 20 åring får kan jag inte skriva här då hon är medlem och kan läsa

• MeEmmA

9-åring: 32-tums tv, radiostyrd helikopter, lego, presentkort till spel, ryggsäck.

6-åring: Barbiehus Frost, Barbiedockor, sminkdocka, smink, gitarr och mikrofon, bakgrejer.

1-åring: P-hus med bilar, träpussel, bok och gunghäst.

Ska köpa lite pyssel till dom också, brukar fylla på pyssellådan till jul.

Svar på tråden Vad köper ni för julklappar till era barn?