• D123456

    Mobbing

    Jag undrar vad ni anser . Alltså min man och jag varit ihop i snart 2 år. Han träffade inte sin dotter i början , men nu efter att mamman flyttat ihop med en ny man så har hon börjat att vara med oss mer o mer. Nu till problemet . Hon är 15 och min pojke 14 och hon gillar inte honom. De träffas inte så ofta men då de treäffas så är det spänt.. Det märks tydligt att hon inte gillar honom. Nu i helgen så sa min pojke att hon hade sagt att han var äckligt . Han var ledsen över detta och jag känner mig maktös . Jag tog upp det med min man han tycker att jag överreagerar . Han sa att det är väl inget att hänga upp sig på . Nu blev jag mobbad när jag var liten och jag vet hur hårt sådan ord kunde ta . Det sa jag till honom att det var en kränkning och mobbing. Han bara stirrade på mig och sa att herre Gud vad du tar i.

    Vad tycker in överreagerar jag.

  • Svar på tråden Mobbing
  • topriy08

    Nej du överreagerar inte, skäll ut tjejen och kalla henne äcklig så får hon känna hur det känns. Nu tror hon att hon kan behandla din son hur som helst utan att någon reagerar, det är din plikt som mamma att sätta stopp för det.

Svar på tråden Mobbing