• Asirna

Kan dessa piller funka?

Hej!
    Vågar inte fråga någon i min närhet om detta då jag vill vara tyst om det. Snälla se klipper i länken nedan.
    Ska börja hos PT men vill gärna tappa lite vikt o bli så smal som jag var förr. Är inte tjock eller mullig, bara att jag vill gå ner till 55kg igen.
    Är trots allt naturliga medel så kan väl ej vara farligt..

• Svar på tråden Kan dessa piller funka?
  • Maria 434

Har inte kollat klippet.

Jag tycker aldrig man ska knapra piller för att gå ner i vikt, det är en genväg som inte håller i längden. Dessutom är nästan alla piller helt värdelösa.

Bättre att tänka på vad och hur man äter och göra förändringar som håller framöver.

• Asirna
    Maria 434 skrev 2015-12-17 11:11:21 följande:

Har inte kollat klippet.

Jag tycker aldrig man ska knapra piller för att gå ner i vikt, det är en genväg som inte håller i längden. Dessutom är nästan alla piller helt värdelösa.

Bättre att tänka på vad och hur man äter och göra förändringar som håller framöver.

Om du hade kollat klippt hade du sett att det är tre naturliga kryddor, alltså inget som är farligt.
  • cattus

Ät de kryddorna i naturlig form istället då.
    Bästa sättet att minska sin vikt på är att minska kaloriintaget till mindre än du gör av med. Ät en apelsin istället för en coca-cola; mindre kalorier, kostfibrer, vitaminer och mineraler. 
    Fattar precis hur svårt det är men det finns inga genvägar, till slut är man tvungen att göra ett val. Avstå det man vet är onyttigt och göra bättre val. 

• Asirna
    cattus skrev 2015-12-27 23:26:06 följande:

Ät de kryddorna i naturlig form istället då.
    Bästa sättet att minska sin vikt på är att minska kaloriintaget till mindre än du gör av med. Ät en apelsin istället för en coca-cola; mindre kalorier, kostfibrer, vitaminer och mineraler. 
    Fattar precis hur svårt det är men det finns inga genvägar, till slut är man tvungen att göra ett val. Avstå det man vet är onyttigt och göra bättre val. 

Jag har en bra kost. Vill bara gå ner några kilo till.
    Du tar tydligen för givet att jag är osund och överviktig. Vilket är helt fel.

Och minsta mitt kalori intag kan jag inte göra för mycket heller. Äter redan på gränsen för att få i mig allt som jag behöver.
Svar på tråden Kan dessa piller funka?