• JennyTy

Bakmusad

Har dejtat en kille ett tag nu och när vi så kom i säng får jag kommentaren att jag är väldigt "bakmusad"Känner mig misslyckad och skäms över min kropp. Visst är det svårt med missionären men alla andra som doggy och sked funkar super. Drar annars stl 36/38 och har 80 D i byst. Vad gör jag? *Ledsen* Gråter

• Svar på tråden Bakmusad
  • oitotheworld

Du skiter fullständigt i vad han har att säga om din mus :)

Alla människor kommer alltid ha olika preferenser vad gäller i princip allt, jag tvivlar på att det faktum att din mus sitter lite längre bak än andra kvinnor han legat med kommer ha någon större påverkan på ert förhållande. 

• Aikido

Lägg en kudde under rumpan vid missionären. Vad har kläd-/BH-storlek med det hela att göra?

• Anonym (Eh)

Typiskt killar att kläcka ur sig saker.

Vad är bakmusad?

• Anonym (Karlar)

Vad är bakmusad?? Sitter för långt bak? Kanske han som har komplex för sin egen utrustning och tycker det är lättare att skylla på dig....

• JennyTy
    Aikido skrev 2015-12-17 16:47:52 följande:

Lägg en kudde under rumpan vid missionären. Vad har kläd-/BH-storlek med det hela att göra?

Kläd-/BH-storlek var bara extra info så ni inte trodde jag är något miffo utan annars normal, typ Skrattande
  • Anonym (@JennyTy)

Glöm vad han sa, det var en idiotisk kommentar. I alla fall om du är säker på att det var menat som något negativt.

Vi är alla byggda lite olika, variationerna är många. En kudde under rumpan som Aikido föreslog fungerar ju bra, eller så räcker det om du bara drar upp knäna lite i missionären. 

Själv tycker jag om sex bakifrån där tjejen ligger på mage och jag ligger ovanpå med benen utanför hennes, du är ju i så fall perfekt byggd för det :)

Så, sluta vara ledsen. Det är inget fel på dig. Kram

• Aikido
    JennyTy skrev 2015-12-17 17:39:51 följande:
    Kläd-/BH-storlek var bara extra info så ni inte trodde jag är något miffo utan annars normal, typ Skrattande
    Vad fan... folk har olika stora näsor, knotiga knän, öron på olika höjd, bröst av alla de slag. Tro fan att ingångshålet på muttan kan sitta lite olika. Din miffokille har inte reflekterat över att det kanske är hans skaft som lutar skumt eller sitter högre än på många andra?
    Vi är alla olika. Tekniken i bingen får anpassas efter de förutsättningar man har.
  • Anonym (C)
    Aikido skrev 2015-12-17 20:50:40 följande:

Vad fan... folk har olika stora näsor, knotiga knän, öron på olika höjd, bröst av alla de slag. Tro fan att ingångshålet på muttan kan sitta lite olika. Din miffokille har inte reflekterat över att det kanske är hans skaft som lutar skumt eller sitter högre än på många andra?

Vi är alla olika. Tekniken i bingen får anpassas efter de förutsättningar man har.

• Anonym (Thea)

Har aldrig ens hört talas om bakmusad faktiskt..... Såååå mkt lär det ju inte skilja i så fall, kan inte. Snacka flera cm för då hade du nog funderat själv. Kanske han som är snedvinklad

Svar på tråden Bakmusad