nidblödning?
Hej. Igår eftermiddag när jag var och kissade sen torkade mig så var det ungefär som 2-3 droppar blod på pappret. Sen har det inte varit nå mer. När kan man ta ett graviditets test om det nu skulle vara en nidblödning?
Hej. Igår eftermiddag när jag var och kissade sen torkade mig så var det ungefär som 2-3 droppar blod på pappret. Sen har det inte varit nå mer. När kan man ta ett graviditets test om det nu skulle vara en nidblödning?
Nidblödningar är väldigt ovanligt och om man får det är det tidigast 5 dar efter äl. Ta ett test på BIM för säkrare resultat eller invänta mensen.
Fast alla mina väninnor har haft det..
Konstigt att googlar man på det ska det vara väldigt vanligt.. Ja men har gått snart ett dygn och inte hänt nå mer iaf..
På dem som jag har läst om så har de plussat 2-3 dagar efter de fått en nidis..
Jag fick en nidis tre dagar innan jag plussade.. och då testade jag på Bim-5..
Tog ett test för 3 dagar sen för jag inte mått helt hundra, men det var negativt.. men får väl vänta och se hur det blir helt enkelt. Mensen kan ju komma också :)
Tog ett test för 3 dagar sen för jag inte mått helt hundra, men det var negativt.. men får väl vänta och se hur det blir helt enkelt. Mensen kan ju komma också :)
Ska ha mensen på tisdag/onsdag ungefär. Det jobbiga är ju att vi försökt ett bra tag och min sambo börjar bli mer och mer besviken varje månad då jag får min mens. Önskar så mycket att han kunde få bli pappa som han verkligen verkligen vill :)
Ska ha mensen på tisdag/onsdag ungefär. Det jobbiga är ju att vi försökt ett bra tag och min sambo börjar bli mer och mer besviken varje månad då jag får min mens. Önskar så mycket att han kunde få bli pappa som han verkligen verkligen vill :)
Ja jag hoppas också på en julklapp :D Lycka till hoppas du får en julklapp :)
Jag plussade 3 dagar efter jag hade nidblödning. Plussade på bim-2
Jag har inge problem med klåda eller lukt, alla gånger jag haft mens i mitt liv så har det börjat med mörka flytningar men detta var färskt blod och bara pytte lite på pappret därför jag reagera. Men hoppas kan man ju iaf! Det visar sig helt enkelt :)
Man får massor med träffar på Google om man söker på nidblödning, Ja, men det är ju knappt några tillförlitliga källor. Nidblödning/"Nidis" är ett forum-fenomen. Det är vanligt att man blöder mitt i cykeln, ja, men att det skulle vara en blödning av att ägget fäster är inte vanligt alls. Oftast är det en blödning efter ägglossning, en mellanblödning eller spottings. Och ja, i regel är det något av detta trots att man aldrig tidigare blött innan mens. Kroppen är inte en maskin som fungerar likadant jämt, tyvärr.