• Anonym (bubu)

Sexleksaker från billiga sidor

Är det någon här som beställt sexleksaker från nån riktigt billig sida, t.ex wish.com eller aliexpress.com? Tycker att dom vanligtvis är så snuskigt (hehe) dyra, men där kan man ju liksom få samma grejer till en femtedel av vanliga priset. Kan man lita på att man får det man beställer? Är det diskreta paket?

• Svar på tråden Sexleksaker från billiga sidor
  • Anonym (Aliexpressnörd)

Jag har köpt från Ali. Många gånger. Allt packas i gråa påsar som är omöjliga att se igenom. Och det står ingenting på utsidan heller vad som är i. :)

• Anonym (bubu)
    Anonym (Aliexpressnörd) skrev 2015-12-18 19:01:20 följande:

Jag har köpt från Ali. Många gånger. Allt packas i gråa påsar som är omöjliga att se igenom. Och det står ingenting på utsidan heller vad som är i. :)

Oh, låter lovande! Att man inte fattat att leta efter sånt här på billiga sidor förut.. Nu kan man ju testa allt möjligt skoj utan att få hål i plånboken, hehe. :)
  • Anonym (bubu)

Någon med erfarenhet från wish.com / geek appen?

• Anonym (Anna)

Letsdeal.se brukar ha bra erbjudanden på sexleksaker! Jag köpte en riktigt bra dildo där som jag hade kollat på för 1200, som bara kostade mig 500 via letsdeal!

• neverpreggo

Nu vet jag inte hur det är med just sexleksaker men oftast med t.ex Ali verkar det vara att produkten kanske inte stämmer helt med bilden/beskrivningen. Det finns en del fynd att göra om man nu vill handla billigt men skulle köra en testrunda från just den säljaren.

• hejnina

Jag har handlat på ebay (samma som wish, ibland står det wish på paketen hehe) och det jag fått har alltid stämt överens med beskrivningen :)

Svar på tråden Sexleksaker från billiga sidor