• Marie J

Second hand affär i Björknäs NACKA

Hej!

Vet att det ska finnas en second hand affär i Björknäs (?) vid Nacka någonstans....
    Kan inte komma på vad den heter bara. Ska tydligen finnas jättemycket till barn bättre begagnat, både där man kan lämna in saker och även köpa.

Please är det någon som vet vilken affär jag menar!??!

• Svar på tråden Second hand affär i Björknäs NACKA
  • Li73

Kan det vara den som ligger i Hemmesta centrum Värmdö. Där finns det massor med fina kläder.

• Ängel82

jobbar på eniro o sökte på second hand i nacka....hittade nåt som heter spargrisen på telefonstigen i Nacka. tel 08 7181519

de säljer barnkläder barnutrustning o en massa annat. tar säkert emot oxå.

sitter på jobbet nu...gratis tjänst för dig med andra ord, haha

• Cilla77

Har hört att det ska finnas en i sickla men jag vet tyvärr inte vad den heter

• Ängel82

finns en second hand affär på planiav vid sicklaskroten oxå som heter waxö omsorg i nacka.

• Ese

Second hand affären i Nacka-Björknäs heter Puttis ! och ligger på lövdalsvägen

• Marie J

Puttis Rackartyg Var det jag menade.....

Fast dom andra kanske oxå är värda o kolla upp?!

• izabelle32

MilleMolla som ligger på Gamla Värmdövägen vid tågstationen bakom Sickla Köpcenter är superbra!!! Kan varmt rekommendera den butiken, billig och superfina kläder.

• vår andra

Spargrisen vad jag vid i somras och jag fick nästan en chock, så jädra rörigt och jätteålig service. Det var ett riktigt bottennapp tyvärr

Vår andra
Svar på tråden Second hand affär i Björknäs NACKA