• Anonym (SSK)

Tänder du mer på en kille om du får veta han är en manlig sjuksköterska?

Tänder du mer på en kille om du får veta han är en manlig sjuksköterska? I dagsläget tjänar han 35.000/månad.

Var ärliga när ni röstar, tack. Glad
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tänder du mer på en kille om du får veta han är en manlig sjuksköterska?
  • grind

Ha ha ha

Ingen gillar en manlig sjuksköterska.

• grind
    grind skrev 2015-12-23 12:02:30 följande:

Ha ha ha

Ja, ha ha ha

Jag vet vad jag pratar om.
  • Anonym (Gaby)
    grind skrev 2015-12-23 12:02:30 följande:

Ha ha ha

Det måste vara så begränsande att leva i din värld.
  • Anonym (Varför?)

Jag fattar inte detta tjat om yrke och lön! Vad jag anser om en man har inget med vare sig lön eller yrke att göra och han blir garanterat vare sig sexigare eller osexigare med ena eller andra arbetet. Han bör ha ett arbete. Punkt liksom!

• Anonym (Absolut!)

Mycket sexigare än byggjobb el bilar/annat mekaniskt. Och därefter lönen stort plus ;)

• Anonym (Nej!)

Verkligen inte! Manliga sjuksköterskor har dessutom en tendens att tro att han är tuppen i hönsgården och att kvinnorna på arbetsplatsen ser upp till honom endast för att han är man *munspya*

• Anonym (sweetpea)

Mer än på vadå?

Jag är en supernörd som tänder på forskare och ingenjörer, men ser du trevlig ut och är schysst så absolut att du hade fått en chans.

Fast jag tänker att det måste vara ett helvete att hålla alla galna undersköterskor borta från en snygg manlig sköterska på daglig basis. På det viset är en ingenjör ett säkrare val.

Min man har bara en kvinna på hela sin arbetsplats och hon är i 55-årsåldern och heter Berit, jag är inte precis orolig när han åker på konferens med jobbet... Drömmer

• Anonym (Uska)
    Anonym (sweetpea) skrev 2015-12-27 19:32:23 följande:

Mer än på vadå?

Jag är en supernörd som tänder på forskare och ingenjörer, men ser du trevlig ut och är schysst så absolut att du hade fått en chans.

Fast jag tänker att det måste vara ett helvete att hålla alla galna undersköterskor borta från en snygg manlig sköterska på daglig basis. På det viset är en ingenjör ett säkrare val.

Min man har bara en kvinna på hela sin arbetsplats och hon är i 55-årsåldern och heter Berit, jag är inte precis orolig när han åker på konferens med jobbet...

Haha varför just undersköterskor? Skulle nog inte få feeling för att ragga omgiven av sjuka, bajs och blod men okej.
  • Anonym (Gay)

Tänker direkt att du är gay. Inget fel med det dock. Fördomsfull, japp tydligen haha.

Svar på tråden Tänder du mer på en kille om du får veta han är en manlig sjuksköterska?