• Markvon

Sensuell rumpmassage

Har ni erfarenheter att dela med er?

Jag har fått upp intresset för detta och håller på att bli bättre på det..så dela gärna med era erfarenheter :)

• Svar på tråden Sensuell rumpmassage
  • Anonym (Mymlan)

Vad exakt vill du veta?

• Anonym (Tjej)

Har ingen aning om vad du vill veta riktigt, men men

Älskar när killen använder olja, börjar massera ryggen sen benen innan han börjar med rumpan. Har är är ett riktgt stort fan av rumpor, älskar dom. Han knådar, känner, njuter, när han masserar. Man riktigt känner hur mycket han älskar det. Sen brukar det bli mer intimt.

• Markvon

Presic sånt och annat... hur länge håller han på och retas han med anuset eller utelämnar ha den biten?

• Anonym (Nisse Nyfiken)
    Markvon skrev 2015-12-26 09:17:19 följande:

Presic sånt och annat... hur länge håller han på och retas han med anuset eller utelämnar ha den biten?

Du vill alltså fingerpulla kvinnor och män i röven?
    Prostatamassage är skönt, så visst kan jag ställa upp om du vill massera.
    Vart finns du då?
  • Markvon
    Anonym (Nisse Nyfiken) skrev 2015-12-26 13:09:51 följande:

Du vill alltså fingerpulla kvinnor och män i röven?

Prostatamassage är skönt, så visst kan jag ställa upp om du vill massera.

Vart finns du då?

Du kanske måste läsa om det jag skrivit för att förstå...vill du bli fingerpullad får du göra det själv...

Man kan massera runt anuset för att retas..och det var min fråga. ..
  • xSpinell

Markvon skrev 2015-12-26 13:56:18 följande:[/quote-nick]Du kanske måste läsa om det jag skrivit för att förstå...vill du bli fingerpullad får du göra det själv...

Man kan massera runt anuset för att retas..och det var min fråga. ..

:::::---------->

Jaså men vadå , är det inte det som är meningen då ?

Med att känna lite längre in , eller menar du bara att man ska smeka o slicka henne på skinkorna Ts ?

När jag brukar smeka (alltid med olja) nacken ,rygg , skinkor , ben , fötter o sedan tillbaka upp igen "mellan" skinkorna .

Då brukar hon ställa sig som i svank på alla fyra i en sprättbåge med stjärten rakt upp (tar kanske 1-1,5tim)

Då är det bara att pejla av (mycket viktigt) hur vidöppen hon är , använd gärna tungan (det älskar dom)

Då märker du om det bara blir fingerpull eller analsex ;)

(Anonym tjej) verkar veta och många kvinnor gillar njutning i rumpan vid rätt tillvägagångssätt .

Men det tar tid i början , men om det var nåt annat du menade så får du nog förklara bättre för mig.

• Anonym (Tjej)
    Markvon skrev 2015-12-26 09:17:19 följande:

Nej han utelämnar inte det, den delen som är "mer intim" som sagt.

Han brukar olja/massera mellan skinkorna. Masserar med fingret runt anuset, använder tungan. In med ett finger osv.

Varför inte gå på känsla?
Svar på tråden Sensuell rumpmassage