• Anonym (Skit)

    Jävla fitt julklapp jah fick en jävla mugg fuxk you

    Min tjej är största ludret. Jag fucking sa till henne att ge mig pengar i julklapp. Men istället köper hon en jävla mugg med texten "älskling". Fucking SA TILL HENNE GE MIG 500 KR FÖR JAG BEHÖVER DET!!!! Inte en jävla mugg. Har redan tagit morsans muggar till min lägenhet, vad ska jag med en till??

    Om ni kvinnor snacksrnommatt ni vill ha ett jämställt samhälle och ni är självständiga och jag vet inte vad ni babblar om så får ni fan ta och räkna med att ni också ska ge och inte bara få. Ni har anpassat er feminism till det som bara passar er.

  • Svar på tråden Jävla fitt julklapp jah fick en jävla mugg fuxk you
  • Anonym (Skit)

    Asså ja svär på allt jag kommer kasta den där jävla muggen

  • Anonym (Skit)

    Om hon fucking letar efter muggen och säger "var är den" ska jag säga att jag körde in den i mitt rövhål och att hon kan leta i min röv om hon vill

  • Anonym (Stackars)

    Klart man hellre vill ha 500 spänn än en älsklingsmugg. Fattar hon inte det eller?

  • Anonym (Frida)

    Hon köpte det som hon tycker att du är värd såklart! Vissa får resor andra smycken och pengar , och du fick en mugg! Say no more

  • Anonym (firar ni jul i trollskogen?)

    Hur många tusen kronor fick hon av dig? Hoppas hon använder ett ljuster när hon letar efter muggen. Fan va snål du är. Kräver pengar av tjejen och snor morsans muggar.

  • Anonym (......)

    Verkligen, du borde ha fått en käftsmäll istället

  • Sarakechi

    Vilken otacksam Idiotjävel du verkar vara, luder? Fyfan vilket äckel du verkar vara...

  • SoulsWillRise

    Oh my fucking ... ! Kan du inte köra upp muggfan i rumpestumpen så långt det bara går och sen kan du sitta (ligga) på akuten och räkningen kan du ge till mamsen. Eller din flickvän. Hon som har råd att spendera sina pengar på en mugg.

Svar på tråden Jävla fitt julklapp jah fick en jävla mugg fuxk you