• Anonym (Förvirrad)

Blir så oerhört tänd av lesbiskt sex

Jag är en 31 årig kvinna som alltid dragits till män. Visst har jag haft trekanter med en extra kvinna och aldrig haft något emot att smeka o smaka på henne men det har alltid varit något jag gjort för att killar vill se två tjejer. Nu till problemet. Jag har en väninna som är lesbisk. Hon är väldigt attraktiv och har alltid stött på mig. Hon är onekligen en sexig tjej men hon är ju just det. Tjej. Jag har alltid skrattat bort hennes inviter men så för ett par månader sedan efter rn lång krogkväll gick bi hem till henne. Jag var som vanligt avvisande i hennes närmanden men den här gången gav hon sig inte hon bad att få se mina bröst vilket hon såklart fick. Det ena ledde till det andra och plötsligt var hennes tunga och fingrar överallt. Vi utforskade varandras kroppar länge och ivrigt. Detta var något helt annat än att posera framför en kille. Hon gjorde saker med mig ingen annan gjort och jag njöt så maximalt efter vi båda kommit tittade hon hetriumfatoriskt på mig och fick mig att lova att jag ibte ska säga nej till hennes läppar igen. Eftr att ha vaknat i hennes armar och väckt henne med kyssar överallt skildes vi åt och jag gick ett par ärenden. Då fick jag ett mms pä henne och hennes ljuvliga kropp. Vi skickade lite olika bilder fram och tillbaka och jag kände hur kåt jag blev efter henne. Vi bestämde att hon skulle lomma till mig samma kväll. Jag var nervös och ville att allt skulle bli perfekt. Mkt riktigt när min sexängel kom innanför tröskeln påbörjade vi en underbar timslång sexakt jag har aldrig njutit så. Efter detta skickar hon mms varje dag med bilderden ena hetare än den andra. Vi träffas ofta och leker med varandras kroppar. Jagtänker på henne hela tiden. På hennes kropp på hennes smak. Vad har hänt med mig har jag blivit lesbisk jag saknar inte alls att ha sex med män utan tar på sin grad framdildon och tänker på hrnne gränsle över mitt ansikte. Har aldrig varit med om detta innan. Vad tycker ni jag ska göra ska jag bara gå med i detta eller ska jag hitta en man för att känna eftef?

• Svar på tråden Blir så oerhört tänd av lesbiskt sex
  • Gaskarl

Hej och god fortsättning.

Kan det inte vara så enkelt att du är bi, prova du med en man ngn kväll så vet du nog mer sedan... Men om nu allt kändes bra med din väninna, så vad är egentligen problemet???

• Anonym (Förvirrad)

Nä jag vet men jag är förvirrad vilket oerhört begär hennes kropp v

• Anonym (Förvirrad)

Väcker i mig och hur en bild på hennes urringning eller hennes ben får mig att tappa allt jag är inte kär eller förälskad i

• Anonym (Glad)

Hej !
    Är glad för din skull ! Det är ju 2016 helt okej med bisexualitet.
    Varför leta efter en kille när du helt klart är attraherad av person.
    Nästan onödigt att "jaga" efter någon annan person när du redan har träffat en som verkar passa dej.

• Gaskarl
    Anonym (Förvirrad) skrev 2015-12-26 20:34:16 följande:

Väcker i mig och hur en bild på hennes urringning eller hennes ben får mig att tappa allt jag är inte kär eller förälskad i

Du blir kåt helt enkelt... Härligt.. Lev o njut så blir du varse när den dagen kommer..
  • Anonym (Förvirrad)

Väcker i mig och hur en bild på hennes urringning eller hennes ben får mig att tappa allt jag är inte kär eller förälskad i henne vilket hon nog är i mig utan jag vill slicka suga och utforska varje del av henne och känna hennes tunga tränga in i mig överallt där den kan komma in. Jag har juhaft sex med tjejer förr mendå mest blivit kåt av att en man har tittat på och njutit av oss och nu är det själva sexet med henne. Men visst man ska inte klaga. Kollade på lite klipp på lesbiskt sex för att få lite inspiration och blev inte så kåt av de tjejerna men fick nog en del nyttiga tip

• Anonym (Förvirrad)

Väcker i mig och hur en bild på hennes urringning eller hennes ben får mig att tappa allt jag är inte kär eller förälskad i henne vilket hon nog är i mig utan jag vill slicka suga och utforska varje del av henne och känna hennes tunga tränga in i mig överallt där den kan komma in. Jag har juhaft sex med tjejer förr mendå mest blivit kåt av att en man har tittat på och njutit av oss och nu är det själva sexet med henne. Men visst man ska inte klaga. Kollade på lite klipp på lesbiskt sex för att få lite inspiration och blev inte så kåt av de tjejerna men fick nog en del nyttiga tip

• Anonym (Kvinna)

Lesbiskt sex är nice 

• Anonym (Mattias)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-08-25 23:27:25 följande:

Lesbiskt sex är nice 

Gillar du både och?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-08-25 23:34:38 följande:
    Gillar du både och?
    Ja, men gillar lesbiskt sex mer 
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-08-25 23:52:16 följande:
    Ja, men gillar lesbiskt sex mer 
    Ok. Alltid varit så? Vad beror det på tror du?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-08-26 00:03:54 följande:
    Ok. Alltid varit så? Vad beror det på tror du?
    Förr gillade jag män mest, nu kvinnor. Lesbiskt sex är bättre 
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-08-26 00:24:41 följande:
    Förr gillade jag män mest, nu kvinnor. Lesbiskt sex är bättre 
    Ah ok. Varför tycker du det är bättre?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-08-26 00:39:17 följande:
    Ah ok. Varför tycker du det är bättre?
    Föredrar kvinnor 
Svar på tråden Blir så oerhört tänd av lesbiskt sex