• Anonym (Fruktansvärt)

    Fruktansvärd olycka med min dejt igår

    Jag har chattat med en tjej under 2 månaders tid och äntligen bestämde vi en dejt igår. Jag föreslog en trevlig jullunch hemma hos mig eftersom varken jag eller hon hade planer igår. Hon är verkligen en trevlig och intressant tjej.

    Vi träffades runt 12 tiden igår på dagen. Vi tog först en promenad ute i det friska. Vi konverserade och hade det trevligt. På vägen hem till mig går vi på trottoarkanten. På bilvägen finns en massa gropar fyllda med lera och smutsigt vatten. En fil far förbi så det skvätter och en lerklumt landar platt på hennes nyfönade hår. Hon låtsas som ingenting och fortsätter att prata med mig. Jag pekar på hennes hår och säger "oj?". Hon tittar förundrat på mig och säger att det är mode och att hon kom hit så, att det är som en brosch...

    Hur som haver. Vi gick hem till mig och åt middag vi hade det trevligt. Sedan sa jag "jag har en liten julklapp till dig". Vi gick till min julgran. Hon öppnade presenten och blev väldigt glad nör hon fick se att det var ett set med små shot-glas. Under tiden hon står brevid granen och berättar hur mycket hon velat köpa såna glas till sig ser jag hur min hund tacklar ner granen helt oförutsett så att granen landar på henne och hon pladaskt ramlar ner platt på golvet med granen över sig. Inifrån granen där hon ligger hör jag henne fortsätta berätta om hur mycket hon gillar glasen medan jag kämpar för att få upp granen.

    Sedan frågar jag henne hur hon mår och om allt gick bra. Hon ryckte på axlarna och tittade förundrande på mig och förstod inte vad jag menade. Hon låtsades som ingenting. Hon påstod att detta var planerat och att hon alltid ligger under julgranar under juldagen eftersom det är festligt.

    Sedan hade vi romantiskt sex.

    Men jag undrar fortfarande. Varför hände detta? Varför låtsades hon som ingenting när hon ramlade. Skämdes hön? Usch, jag får konstiga vibbar...

  • Svar på tråden Fruktansvärd olycka med min dejt igår
  • Anonym (Hehe)

    Låter som hon skämdes. Märkligt beteende. Kul med broschen.

  • äldreochklokare

    haha, är det du nu igen "TS-som-startar-trådar om-tjejer-som-ramlar"

    Vad vill du egentligen?

  • Rakad Apa

    Nu börjars der igen...


    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Bella1000

    Ännu en riktigt dålig påhittad story! Skulle vilja veta vem du är och om du är så creapy som du verkar! Ishhhhhhh

  • Bibbidi
    SpanskaFlugan skrev 2015-12-26 18:22:49 följande:
    Men skärp dig, hur många sådana här trådar ska du starta? Får du betalt av Familjeliv eller?
    Haha, ja man börjar ju undra. Drömmer
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
Svar på tråden Fruktansvärd olycka med min dejt igår