• Anonym (Lina)

Hur skaffar man en kk??

Jag är separerad sedan ett halvår och vill inte ha ett förhållande, däremot vill jag ha en kk. Men jag har ingen aning om hur man gör?? Bor i en liten stad så tinder eller badoo funkar inget vidare (få användare).

• Svar på tråden Hur skaffar man en kk??
  • Anonym (Krogen)

Jag träffade min förra kk på krogen. Han var 10 år äldre än mig(jag var 20 då) och han var även kampsportstränare(mums) vi "höll ihop" i tre år. Sen träffade jag sambon och då slutade jag träffa min kk.

• Anonym (Lina)
    Anonym (Krogen) skrev 2015-12-26 22:00:15 följande:

Jag träffade min förra kk på krogen. Han var 10 år äldre än mig(jag var 20 då) och han var även kampsportstränare(mums) vi "höll ihop" i tre år. Sen träffade jag sambon och då slutade jag träffa min kk.

Jag är så jäkla lat bara, orkar inte gå på krogen. Och det kommer heller inte så många tillfällen då jag har vårt barn mycket på veckorna och varannan helg. Väntar egentligen på att det ska ringa på dörren bara ???? Just nu har jag exet men det blir typ en gång/månad och känns som att jag vill ha nåt nytt
  • Anonym (Lina)
    fred102 skrev 2015-12-26 21:56:30 följande:

Hej, jag vill skriva med dig... Skicka Pm

Henke

Skaffar man en kk på familjeliv?? ????
  • Anonym (Lina)
    Anonym (Lina) skrev 2015-12-26 22:08:25 följande:

Skaffar man en kk på familjeliv?? ????

Oj inte meningen med så många frågetecken, var en smily
  • fred102

Jag vet inte... Men kanske. Vill du kika? Är en 40årig kille. Vill berätta lite för dig

• Anonym (Lina)
    fred102 skrev 2015-12-26 22:11:50 följande:

Jag vet inte... Men kanske. Vill du kika? Är en 40årig kille. Vill berätta lite för dig

Nä har du tips hur man skaffar en kk kan du ta det här.
  • fred102

Jag vet inte... Hoppades på att vi kanske kunde se om det finns något intesse?

• j a d e

TS, despot försöker ragga på dig. Du är ju kvinna och kåt.

/översätter

• vettefaen
    Anonym (Lina) skrev 2015-12-26 21:48:20 följande:

Jag är separerad sedan ett halvår och vill inte ha ett förhållande, däremot vill jag ha en kk. Men jag har ingen aning om hur man gör?? Bor i en liten stad så tinder eller badoo funkar inget vidare (få användare).

Det undrar jag med faktiskt.
Svar på tråden Hur skaffar man en kk??