• Rille91

tjejen kommer inte.

Hej

Jag och min flickvän har varit tillsammans i ett halv år nu men inte en enda gång så har hon kommit när vi har haft sex. Och nej så dålig är jag inte, jag hade inga problem med att få mitt ex att komma.

Min tjej har sagt att hon typ bara kan komma när hon verkligen är kåt.

Tycker att det är väldigt tråkigt att hon aldrig kommer, blir ju inte så att hon njuter fullt ut. Har ni nå tips?

• Svar på tråden tjejen kommer inte.
  • fjanten

Men vad har du/ni "försökt" med då?

Sedan är ju inte orgasmen alltid det viktigaste när man har sex, kan snarare bli svårare att komma om fokus ligger för mycket på att komma.

• Doc H
    fjanten skrev 2015-12-27 14:52:17 följande:

Men vad har du/ni "försökt" med då?

Sedan är ju inte orgasmen alltid det viktigaste när man har sex, kan snarare bli svårare att komma om fokus ligger för mycket på att komma.

Bra sagt

Det ska inte vara målorienerat, låser sig lätt då

Plocka fram det lekfulla

Låt henne "bestämma", leda och visa vägen och plocka fram det hon njuter av
  • Anonym (Hmm)

Kommer hon inte så har ni ju fel typ av sex

• Doc H
    Anonym (Hmm) skrev 2015-12-27 15:11:45 följande:

Kommer hon inte så har ni ju fel typ av sex

Vad är "fel typ av sex"?
  • Anonym (n)

ni kanske inte känner varann så mkt efter ett halvår, rent sexuellt menar jag. Det kan ta tid att hitta rätt just med den personen. Har hon fått orgasmer med tidigare partners? 

• Nenne666
    Doc H skrev 2015-12-27 15:21:14 följande:
    Vad är "fel typ av sex"?
    Fel typ av sex är väl den typ av sex som du inte kan få henne att komma. Antar jag. Vad ni gör i sängen är det ju svårt för oss att veta.
  • Anonym (Jag)

Googla OMGYES

En webbsida för att få kvinnor att komma

• Rille91

Nej det är väl sant man ska väl inte jaga efter orgasmer. Men skulle va kul om hon fick det nån gång. Sen så vet hon inte själv vad som kan få henne att komma.

Och jaa vi har väl prövat det mesta :p.

• fjanten
    Rille91 skrev 2015-12-27 17:30:30 följande:

Nej det är väl sant man ska väl inte jaga efter orgasmer. Men skulle va kul om hon fick det nån gång. Sen så vet hon inte själv vad som kan få henne att komma.

Och jaa vi har väl prövat det mesta :p.

Har hon aldrig någonsin kommit då ellee? Om hon inte vet hur hon ska göra?
Svar på tråden tjejen kommer inte.